عرب احمدی :مسائل شفاف نبود

وحید عرب احمدی خزانه دار هیئت مدیره خانه مطبوعات استان گلستان به دلیل حواشی مالی و مسائل غیر شفاف موجود در این حوزه، از سمت خود استعفا داد.

به دلیل حواشی مالی ،خزانه دار خانه مطبوعات استان گلستان استعفا داد

دومین دوره خانه مطبوعات استان گلستان در انتهای اولین سال کاری خود با حاشیه های زیادی که اکثر آن به مسائل مالی بر می گردد ، رو به رو شده است .

به گزارش گلستان24، در همین ایام سال گذشته بود که خبرنگاران و اصحاب رسانه استان گلستان با امید به روزهای بهتر پای صندوق های رای رفتند و هیئت مدیره جدید را برای دومین دوره خانه مطبوعات استان گلستان برگزیدند .

سید جواد حسینی ، وحید عرب احمدی ، صالح افتخاری ، محمد آریان نیا ، زهره رجبی ، یحیی آذری  و عبدالقیوم آق آتابای 7 نفری بودند که توسط خبرنگاران انتخاب شدند ضمن اینکه هادی علمدار و عقیل مهقانی نیز بازرسان این دوره برگزیده شدند .

اما این روزها حواشی زیادی از جمله مسائل مالی درگیر این نهاد صنفی شده که منجر به استعفای وحید عرب احمدی خزانه دار هیئت مدیره خانه مطبوعات استان گلستان شده است .

مدیر خبرگزاری تسنیم و عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات گلستان در این نامه عنوان کرد :

" اینجانب  وحید  عرب  احمدی  در  ابتدای  آغاز  فعالیت  هیئت مدیره، به  عنوان خزانه دار  هیئت مدیره خانه مطبوعات با نظر شما  دوستان و همکاران بزرگوار انتخاب شدم.

اما از آنجا که خود شما نیز در جریان هستید هیچ گونه شفافیتی در عملکرد مالی خانه وجود ندارد و در این مدت 12 ماهه هیچ گاه بنده را به عنوان خزانه دار در جریان مسائل مالی خانه قرار ندادند .

به تازگی نیز متوجه شدیم که با وجود تصویب و تاکید هیات مدیره در آئین نامه داخلی مبنی بر اینکه یکی  از امضاء های اسناد مالی با خزانه دار  باشد اما در نامه ارسال شده به اداره ثبت اسناد، نام خزانه دار حذف شده است.

  بنابراین  با  توجه  به شرایط  حاضر بنده  از  خزانه  داری  خانه  استعفای خود  را  اعلام کرده  و  از هیئت مدیره محترم می خواهم که این وظیفه را به فرد دیگری واگذار کنند، به اعضای مجمع و هیات مدیره  نیز  اعلام  میکنم  که  هیچ  گونه  مسئولیتی  نسبت  به  اقدامات  مالی  انجام  شده  در  این  مدت  یک سال خانه نداشته و ندارم."

وحید عرب احمدی  - خزانه دار هیئت مدیره خانه مطبوعات استان گلستان

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

  • Zahra
    0

    کارتهای هدیه روز خبرنگار چی شد؟
    توضیح دهید

آخرین اخبار