خزانه دار مستعفی خانه مطبوعات گلستان:

خزانه دار مستعفی خانه مطبوعات با تاکید بر اینکه حساب های مالی خانه مطبوعات شفاف نبود، گفت: نمی توانستم حقوق خبرنگاران را پایمال کنم و استعفا دادم.

حساب‎های مالی خانه مطبوعات شفاف نبود/ نمی‎توانستم حقوق خبرنگاران را پایمال کنم/ به جای پاسخگو بودن برگه پشت در خانه چسباندند

به گزارش گلستان24 به نقل از کلاس بیست؛ در پی شایعه استعفای خزانه دار خانه مطبوعات بعنوان مهمترین تشکل حوزه رسانه درگلستان، وحید عرب احمدی، خزانه دار این خانه امروز در گفتگو با این پایگاه خبری، با تایید این خبر، گفت: بعنوان خزانه دار تمام فعالیت های مالی، ثیت و ضبط آن را به عهده داشتم بنابر این می بایست در جریان ریز موارد مالی می بودم اما به این شکل انجام نشد و حساب های مالی شفاف نبود.

وی ادامه داد: پس از چندین جلسه تذکر  نه تنها این موارد اصلاح نشد بلکه ابهامات بیشتری به آن اضافه شد و صورت حساب هایی را برای امضاء آوردند که به نظر غیر واقعی می آمد.

در طول 12 ماه حتی یک فاکتور به دست من نرسید

خزانه دارمستعفی خانه مطبوعات گلستان گفت: در طول 12 ماه فعالیت حتی یک فاکتور به دست من نرسید اما در پایان این مدت فاکتور های مالی که نشاندهنده هزینه فراوان مدیر این خانه و به اصطلاح طلبکاری ایشان بود به هیئت مدیره تقدیم شد .

عرب احمدی اذعان کرد: ما اینجا نماینده خبرنگاران و و حامی خقوق آن  هستیم ،بعد این مدت با رایزنی با چندین نهاد کمک های مالی را دریافت کردیم  و حق نداریم امانت خبرنگاران در جایی دیگر و به نفع کسانی دیگر مصادره کنیم.

عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات گلستان همچنین بیان کرد: با امضاءمدیر خانه به اداره ثبت اسناد رفتند و اسنادرا تحویل دادند و نامی از خزانه دار هم نبردند پس نیازی به خزانه دار نبوده، می توانند با اختیارات خود کارهارا انجام دهند، این در هیچ دوره خانه مطبوعات سابقه نداشته است.پس باید خود آنها پاسخگو باشند.

به جای پاسخگو بودن برگه پشت در خانه چسباندند

وی در پاسخ به این سوال که در هفته های اخیر درب خانه مطبوعات بسته بود  وبرگه ای با شماره تماس اعضای خانه به روی در آن چسبانده شده است، گفت:  باعث تاسف است که به جای پاسخگویی به قشر فهیم خبرنگار به اینکار مبادرت کردند، مدیر خانه  برای فعالیت های اجرایی انتخاب شده و باید در این مکان جهت پاسخگویی حضور داشته باشد  این درحالی است که اگر خبرنگاری به هفت نفر تماس بگیرد و برای کارش هفت راه حل مختلف بگیرد کدامیک از آن را باید انجام دهد؟

عرب احمدی در خاتمه گفت: همه چیز باید به شکل قانونی انجام شودو فعالان رسنه ای حق دارند از فعایت های خانه مطبوعات به شکل شفاف با خبرشوند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار