در بخش کسب رتبه برتر در زمینه مدیریت جامع حوزه های آبخیز؛

در گردهمایی مدیران منابع طبیعی و آبخیزداری استان های کشور از «ابوطالب قزل سفلو» تجلیل شد.

مدیرکل منابع طبیعی گلستان رتبه برتر کشور را کسب کرد + لوح تقدیر

به گزارش گلستان24 به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان، در گردهمایی مدیران منابع  طبیعی و آبخیزداری استان های کشور، معاون وزیر و رئیس سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور با اهداء لوح سپاس از مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان به جهت " کسب رتبه برتر در زمینه مدیریت جامع حوزه های آبخیز" تقدیر کرد.

خداکرم جلالی

این گردهمایی با حضور مسئولین این سازمان و مدیران کل منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در کلاک کرج برگزار شد که طی آن «خداکرم جلالی» رئیس سازمان جنگلها،مراتع و آبخیزداری کشور از «ابوطالب قزل سفلو» مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان به جهت کسب رتبه برتر در زمینه مدیریت جامع حوزه های آبخیز تجلیل کرد.

در قسمتی از این لوح سپاس آمده است:

 بی تردید شکوفایی ، ارتقاء و پیشرفت کشور عزیز اسلامی مرهون دلسوزی کسانی است که با تکیه به ایمان به خداوند متعال و روحیه جهادی ، خدمت صادقانه را پیشه خود کرده اند ، تلاشهای ارزنده شما بی تردید گام نهادن در مسیر توسعه پایدار منابع طبیعی و نوید بخش حفاظت مسئولانه و همه جانبه از انفال الهی است . بدینوسیله از جنابعالی و مجموعه همکاران آن استان در کسب رتبه برتر در زمینه مدیریت جامع حوزه های آبخیز صمیمانه سپاسگزاری می نمایم.

download

انتهای پیام/

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار