تداوم مطالبات سروش جنگلی ها؛

مردم خداجوی شهرک سروش جنگل گرگان که مدت مدیدی است با مراجعه به ارگان های مختلف شهری به دنبا احقاق حق برخورداری خود از مسجد در این محله بودند و نتیجه ای نگرفتند، همچنان بر مطالبه خود اصرار می ورزند.

مسجد ما مفقود شده به یابنده پاداش داده خواهد شد!!

به گزارش گلستان24، اهالی شهرک سروش جنگل گرگان، منطقه ای در بالای شهر گرگان که خواستار احداث مسجد در محله خود هستند و بارها این مطالبه خود را به شهرداری، شورای شهر، ستاد اقامه نماز و .... رساندند و بجز وعده نتیجه ای نگرفتند، هنوز از طلب خود کوتاه نیامده و با فعالیت های فرهنگی و اقدامات رسانه ای این مطالبه خود را زنده نگه داشته اند.

خبر اقامه نماز اهالی این منطقه در منازل یکدیگر مدتی پیش در رسانه ها منتشر شده بود که هنوز گویا این منوال ادامه دارد، واکنش بعدی این اهالی عکس العمل تلگرامی آنان به فراخوان دومین اجلاسیه سراسری نماز استان گلستان بود که در این پاسخنامه آورده بودند:

«به نظر ما وبا تجربه ای که حداقل این سه سال بدست آوردیم متوجه شدیم همه ی این برنامه ها واجلاسها فقط یک بازی وسرگرمی ودر راستای اسم ورسم در کردن است ومثل اینکه یک سناریویی نوشته شده وبه دست مسئولان داده شده و همه به نوعی برای همدیگر نقش بازی میکنند وهریک سعی دارند تا خود را بخوبی جلوی کارگردان جلوه دهند تا پای ثابتی در این فیلم ها باشند ودستمزد کلانی را متوجه خودشان کنند.

قریب به به سه سال هست که باتمامی تلاشها حداقل توانستیم مشکلات سروش جنگل را دراذهان وافکارعمومی زنده نگه داریم وهمه مردم برای ما دلسوزی کرده وما راتشویق کردند الا این مسئولان.بالای 100 مرتبه مکاتبه وملاقات حضوری باهمه اینها داشتیم ولی بنوعی نقش بازی کردندو مارا با وعده های پوچ وتوخالی فریب دادند.چه اجلاسی وچه کشکی وچه دوقی شما بیایید وضعیت جوانان را درانتهای کوچه سروش 16 ودرانتهای دره های مشرف به رودخانه راببینید بعد اجلاس بگذارید.چقدر فیلم وسرگرمی برای خودتان درست می کنید.

آقای قاسم محمدی بالای 50 مرتبه باشما تماس گرفته شد و حتی گریه افتادیم وفیلم مکبری واذان گفتن بچه های 5 و 6 ساله رابا گروه کثیری نمازگزار روی زمین آسفالت وزیرباران برایتان ارسال کردیم اگرراست میگویید اجلاسی برای حل مشکل سروش جنگل ترتیب دهیدو........... در دل وگفتنی ها زیاد است.آقایان سعی کنید نان حلال سرسفره های اهل وعیالتان ببرید. دیگه بقیه اش باشما.»

این پاسخ که گویا از طلب زیاد و عدم حصول نتیجه منتشر شده است، آخرین اقدام کانال تلگرامی اهالی این منطقه نبود، اقدام بعدی اطلاعیه جالب و کنایه آمیزی بود که در آن اینطور نوشته بودند:

so2

«قابل توجه مسئولین ارشداستان گلستان و مردم باصفای شهر دارالمؤمنین گرگان تصویر بالا مهر مسجدخیمه نشینان14معصوم (ع)سروش جنگل است.مدت 30 سال است مسجدما مفقودشده به یابنده پادش داده خواهدشد.لطفاانتشاردهید»

انتشار تصویر خیمه عزاداری محرم این اهالی (که توسط مامورین شهرداری جمع آوری شد) و همچنین تصویر اقامه نماز در منازل از دیگر اقدامات این مردم برای برخورداری از محلی برای عبادت بود که در زیر این تصاویر نوشته بودند:

so1

انتهای پیام/ پاسرو

ارسال نظر

آخرین اخبار