در سایه بی توجهی مسئولین شهری؛

اهالی سروش جنگل که راه های متفاوتی را از حضور در صحن علنی شورای شهر و تجمع مقابل شهرداری برای ساخت مسجد تجربه کرده و آنها را بی نتیجه دیدند، این روزها نماز جماعت را در منزل یکدیگر اقامه می کنند.

سردرگمی اهالی سروش جنگل برای برپایی نماز جماعت ! / منازل محل اقامه نماز جماعت شد + تصاویر

به گزارش گلستان24 به نقل از پاسرو اهالی سروش جنگل گرگان مدت مدیدی است که برای ساخت مسجد در منطقه خود دوندگی می کنند، اهالی این منطقه در بالای شهر گرگان چندین مرتبه این خواسته خود را به شهرداری و شورای شهر رسانده و حتی دست به دامان رسانه ها شدند اما با وجود قول و قرارهای بسیار هنوز به این خواسته فرهنگی مذهبی خود نرسیدند.

اهالی این منطقه در زمان محرم و صفر خیمه عزاداری با هزینه خودشان ایجاد کرده بودند که توسط مامورین شهرداری جمع شد، اهالی در صحن علنی شورای شهر از داشتن مجوز برای برپایی این خیمه سخن گفتند، در آن جلسه اعضای شورای شهر بویژه مهران فدوی این حرکت شهرداری را دور از شأن عزاداری برای سالار شهیدان خواند.

 اعضای شورا در آن شب به برپایی مجدد خیمه رای دادند اما این مصوبه هم مانند مجوز قبلی اجرایی نشد، مردم این منطقه که قصد داشتند بعد از دوره برف و سرما خیمه را برپا کنند در همان بدو اقدام مامورین شهرداری مانع از انجام این عمل شدند.پ و طبق اظهارات اهالی هیچ یک از اعضای شورای شهر پاسخگوی حتی تماس های تلفنی مردم نشدند و در صورت پاسخگویی هم گفتند که کاری نمی توانند بکنند.

اهالی خداجوی این منطقه مرفه نشین گرگان که امید خود را از مسئولین شهری ناامید دیدند این روزها و شب ها برای اقامه نماز جماعت به منزل یکدیگر رفته و عبادت دسته جمعی می کنند!

تصاویر این اقدام را در زیر می توانید ببینید:

S9

S1

S2

S3

S4

S5

S6

S7

S8

S10

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار