در پی سیاست های دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر توسعه همکاری با مراکز صنعتی، فنی و علمی، تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول و شرکت مخابرات استان گلستان منعقد شد.

برقراری سیگنال همکاری مخابرات گلستان با دانشگاه آزاد علی آبادکتول + تصاویر

به گزارش گلستان24 به نقل از زرین نامه؛ علیرضا لادن مقدم رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول در جلسه انعقاد تفاهم نامه با  شرکت مخابرات استان گلستان، بیان کرد: هدف از انعقاد این تفاهم نامه ایجاد همکاری مستمر آموزشی، تحقیقاتی و فناوری در زمینه های علمی و پژوهشی و هم چنین استفاده از توانایی های علمی در جهت استمرار ارتباط سازمان یافته بین دانشگاه و مخابرات شهرستان است.

وی با بیان اینکه دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول یکی از هرم های اصلی دانشگاه آزاد اسلامی در کشور است، اظهار کرد: دانشگاه تلاش می کند ماحصل رسالت خود که تولید علم است را در اختیار مراکز اجرایی بگذارد، تا استان گلستان در مسیر رشد و پیشرفت گام بردارد.

غلامعلی شهمرادی رییس مخابرات استان گلستان هم در این جلسه، امضای این تفاهم نامه را حرکتی علمی برای افزایش سطح دانش و ایجاد تعاملات آموزشی بین مخابرات و دانشگاه دانست و عنوان کرد: مخابرات استان به دنبال راهکارهای برای حفظ و جذب مشتری خود بود و موفقیت در این زمینه به همکاری و تعاملات گسترده با دانشگاه نیاز دارد.

وی با ارزنده برشمردن فعالیت های آموزشی دانشگاه آزاد علی آباد کتول و اشاره به همکاری های طولانی مدت با این نهاد آموزشی افزود: ارتقاء بارعلمی و دانش فناوری متخصصین مخابرات از الزامات ماست و می خواهیم با تکیه بر توان آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول، کارکنان و متخصصان مخابرات، به دانش روز مجهز شوند.

علیرضا ابراهیمی فرد مشاور رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول در حاشیه این جلسه به اهداف تفاهم نامه اشاره کرد و گفت: برگزاری نشست های علمی مشترک به منظور توسعه و ارتقاء فرهنگ همکاری و کارآفرینی در سطح دانشگاه و جامعه، تبادل اطلاعات متقابل علمی و پژوهشی، اجرای طرح های تحقیقاتی در استان، اجرای پروژه های تحقیقاتی در قالب پایان نامه دوره های تحصیلات تکمیلی، بهره گیری از امکانات مخابرات و دانشگاه آزاد اسلامی، همکاری متقابل در زمینه تاسیس و ارائه خدمات در قالب شرکت های دانش بنیان را از مفاد این تفاهم نامه همکاری است.

به گزارش زرین نامه؛ این تفاهم نامه همکاری به مدت 2 سال و با 5 ماده در 2 نسخه میان مخابرات استان گلستان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول منعقد و به امضاء رسید. 

tafahoom1

tafahoom1

tafahoom1

tafahoom1

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار