مدیریت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی گلستان، پذیرفته شدگان در آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردان های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت حرفه ای معماران تجربی استان را اعلام کرد.

اعلام نتایج آزمون های ورود به حرفه های ساختمان در گلستان

به گزارش گلستان24،​​ محمود تیموری مدیرمسکن و ساختمان راه و شهرسازی گلستان اظهارکرد: در آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردان های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت حرفه ای معماران تجربی که به تاریخ های11و 12 شهریورماه سال95 برگزار شد، 2137 نفر شرکت کردند که از این تعداد 196 نفر در هفت رشته مورد آزمون پذیرفته شدند.

آزمون های ورود به حرفه های ساختمان

وی افزود: سه نفر در محاسبات عمران ، 143 نفر در نظارت عمران و 19 نفر در قسمت اجرایی رشته عمران پذیرفته شدند.

تیموری، پذیرفته شدگان رشته معماری را شامل پنج نفر در طراحی معماری، پنج نفر در بخش نظارت بر معماری و دو نفر را در قسمت های اجرایی این رشته اعلام کرد.

مدیرمسکن و ساختمان راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: در رشته تاسیسات هم دو نفر در بخش تاسیسات برقی و 10نفر در قسمت تاسیسات مکانیکی موفق به کسب نمره حد نصاب لازم شدند.

تیموری، پذیرفته شدگان دیگر رشته ها را نیز اینگونه ذکرکرد: یک نفر در رشته نقشه برداری، سه نفر در رشته شهرسازی و دو نفر در رشته ترافیک جزو پذیرفته شدگان به شمار می روند.

وی همچنین تعداد پذیرفته شدگان در بخش کاردان های فنی ساختمان و معماران تجربی در کل استان را، یک نفر اعلام کرد.

تیموری اظهارداشت: پذیرفته شدگان در آزمون های مذکور می توانند با مراجعه به وب سایت دفتر امور مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی به آدرس www.inbr.ir از نتیجه آزمون خود مطلع شوند.

مدیرمسکن و ساختمان گلستان برای طی مراحل اخذ پروانه اشتغال پذیرفته شدگان نیز گفت: پذیرفته شدگان برای تشکیل پرونده و ارائه مدارک به سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، مراجعه و پس از تکمیل پرونده و طی مراحل اداری، پروانه خود را از اداره کل راه و شهرسازی استان دریافت کنند.

آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردان های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت حرفه ای معماران تجربی سال95 همزمان با سراسر کشور در دو حوزه گرگان وگنبدکاووس برگزار شد.

هدف از برگزاری این آزمون اخذ پروانه اشتغال به کار مهندسی در هفت رشته معماری، برق، مکانیک، عمران، شهرسازی، ترافیک و نقشه برداری و شش رشته کاردانی معماری، عمران، تاسیسات مکانیکی، تاسیسات برقی، شهرسازی و نقشه برداری و صلاحیت معماران تجربی در پایه 3 و 2 و 1 بوده است.

انتهای پیام/

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار