جشنواره استانی هنرهای تجسمی، قرآن و عترت در شهرستان رامیان با معرفی آثار برتر به‌کار خود پایان داد.

نفرات برتر جشنواره هنرهای تجسمی، قرآن و عترت استان گلستان معرفی شدند‌

به گزارش گلستان24، حجت الاسلام علی‌اصغر فضیلت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان ظهر امروز در اختتامیه جشنواره استانی هنرهای تجسمی، قرآن و عترت استان اظهار داشت: نفرات برتر جشنواره استانی هنرهای تجسمی، قرآن و عترت امروز در 5 بخش معرفی شدند.

وی افزود: یک‌هزار و 451 اثر در 5 بخش به دبیرخانه این جشنواره ارائه شده بود که پس از بررسی هیئت داوران آثار برتر انتخاب و از صاحبان آنان با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تجلیل شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان تصریح کرد: این سومین جشنواره از 11 جشنواره‌ فرهنگی و هنری قرآن و عترت است که تا پایان سال 95 قرار است در استان گلستان برگزار شود.

‌‌فضیلت افزود: مراسم اختتامیه این 11جشنواره اسفند ماه امسال با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد ‌در گرگان برگزار خواهد شد.

عبدالرضا چراغعلی مدیر‌کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان هم بابیان اینکه روش‌ها و مدل‌های قدیمی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی کارساز نیست، افزود: امروز یکی از بهترین و مناسب‌ترین روش‌های مقابله با آسیب‌های اجتماعی هنر است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامیان و دبیر جشنواره گفت: در این نمایشگاه بیش از 80 اثر از آثار ارائه شده به جشنواره در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.

طیبه رجنی افزود: این نمایشگاه به مدت یک هفته در گالری نیلبرگ شهرستان رامیان دایر و از همه علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه دعوت می‌شود.

در حاشیه این جشنواره نمایشگاه عکسی از آثار ارائه شده به جشنواره هنرهای تجسمی، قرآن و عترت افتتاح و در معرض دید عموم قرار گرفت.

گفتنی است 30 دی تا 6 بهمن هفته قرآن و عترت در گلستان است که برنامه‌های فرهنگی، هنری مختلفی در استان به همین مناسبت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار