در راستای اجلاسیه ۴ هزار شهید گلستان

کنگره شهدای دانشجویی استان گلستان در راستای اجلاسیه ۴ هزار شهید استان گلستان با حضور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در گرگان برگزار شد.

کنگره شهدای دانشجویی استان گلستان برگزار شد

علی نجفی‎نژاد صبح امروز در کنگره شهدای دانشجویی استان گلستان که در راستای اجلاسیه 4 هزار شهید گلستان برگزار شد، اظهار داشت: این توفیق را امروز خداوند به همه ما داد که در مهمانی شهدا و این برنامه باشکوه حضور داشته باشیم و با شهدای جنگ تحمیلی و همه عرصه‎های حق بر علیه باطل تجدید بیعت کنیم.

به گزارش گلستان24، وی با گرامیداشت یاد و خاطره 69 شهید دانشجوی استان گلستان، تصریح کرد: خدا رو شاکر هستیم که امروز برگزارکننده برنامه بزرگی برای شهدای دانشجو در راستای اجلاسیه 4 هزار شهید گلگون کفن استان گلستان باشیم.

رئیس دانشگاه منابع طبیعی و کشاورزی گرگان ادامه داد: اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و انتقال ارزش‎های دفاع مقدس به نسل جوان به ویژه دانشجویان دانشگاه‎ها که آینده‌سازان مملکت ما هستند برگزار می‎شود.

نجفی‎نژاد اظهار داشت: این دانشجویان هستند که باید فرهنگ ایثار و شهادت رشد پیدا کنند و سکان هدایت این مملکت را در آینده در دست بگیرند و ادامه دهنده این راه الهی باشند.

وی افزود: کمیته دانشجویی در ذیل اجلاسیه 4 هزار شهید استان تقریبا از یک سال گذشته شکل گرفت و برنامه‎های متنوعی را که در شورای سیاست‎گذاری به تصویب رسیده بود را در دانشگاه‎ها برنامه‎ریزی و اجرا کرد.

رئیس دانشگاه منابع طبیعی و کشاورزی گرگان ادامه داد: به این منظور 9 کمیته اجرایی در کمیته دانشجویی اجلاسیه شهدای گلستان شکل گرفت و به صورت منظم فعالیت‎ها و برنامه‎های مختلفی را در سال گذشته به دانشگاه‎ها ابلاغ کرد و در مجموعه بیش از 177 برنامه مدون در 9 سرفصل موضوعی در دانشگاه‎های استان برگزار کرد.

نجفی‎نژاد خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره شهدا دانشجو در همه دانشگاه‎ها و مراکز عالی استان ، برگزاری کرسی‎آزاد اندیشی و نشست‎های بصیرتی متعدد با موضوعات مختلف، مسابقات قرآن و عترت دانشجویی، برپایی نمایشگاه‎های با موضوع شهادت و بصیرت، برگزاری همایش ملی ایثار و شهادت به عنوان یکی از فعالیت‎ها و برنامه‎های مهم در طی چند ماه گذشته، جشنواره علمی مبتکرین و مخترعین، تولید مستند و نرم افزار شهدای دانشجو، برگزاری المپیاد ورزشی از جمله برنامه‎هایی بود که حاصل کار مشترک دانشگاه‎های استان، بسیج دانشجوی، نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‎ها استان و دفاتر دانشجویی بود.

وی افزود: برآوردی که ما از حضور دانشجو در این برنامه‎ها داریم این است که بیش از 31 هزار دانشجویان استان در یکی از برنامه‎های دانشگاه در راستای اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان شرکت کردند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار