با حضور ۴۰ شرکت داخلی و خارجی

نخستین نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی و ماشین آلات وابسته از امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان در گرگان گشایش یافت.

نخستین نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی و ماشین آلات وابسته در گلستان افتتاح شد

به گزارش گلستان24،​​ مهرداد یزدی مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گلستان در حاشیه گشایش نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی اظهار داشت: نخستین نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی و ماشین آلات وابسته و اولین نمایشگاه تخصصی صنایع بهداشتی و سلولزی،شوینده و پاک کننده از امروز آغاز به کار کرد.

 

نخستین نمایشگاه تخصصی

وی افزود: این نمایشگاه از امروز تا اول بهمن از ساعت 15 تا 21 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان واقع در کیلومتر 5 جاده گرگان به آق‌قلا پذیرای عموم است.

یزدی گفت: زمینه فعالیت شرکت های حاضر در این نمایشگاه تولید در حوزه صنایع غذایی، بسته بندی، نوشیدنی ها، بسته بندی سبزیجات، تولید و بسته بندی روغن های گیاهی، شیر و فرآورده های لبنی، گوشت مرغ و فرآورده های آن، زعفران، ماشین آلات صنایع غذایی، دستگاه تصفیه آب و غلات حجیم شده، است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گلستان تصریح کرد: 40 شرکت از 6 استان گلستان،مازندران،خراسان رضوی،قم و البرز  و یک نمایندگی کشور ایتالیا محصولات خود را در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار دادند.

در حاشیه افتتاح نخستین نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی و ماشین آلات وابسته هیئت تجاری کشورهای ترکمنستان و عراق از این نمایشگاه بازدید کردند./

منبع: تسنیم

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار