با پایان یافتن نظرسنجی :

با پایان یافتن نظرسنجی سایت کلاله خبر در خصوص بهترین گزینه ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان کلاله، محمد مردانی و داوود عوض زاده به ترتیب در رده های اول و دوم این نظرسنجی قرار گرفتند.

دو گزینه نهایی ریاست اداره ورزش کلاله مشخص شد/ اقدامات خلاف ادعای یک ...؟

به گزارش گلستان24،​​ به نقل از کلاله خبر، با برکناری امان نفس از ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان کلاله وی با مصاحبه با یک سایت استانی به نحوی درصدد آشکار کردن پشت پرده برکناری خود برآمد که در مصاحبه جنجالی خود شهرام غراوی را یکی از عوامل برکناری خود دانست و گفت: برکناری من نوعی پاسخ به سهم خواهی های سیاسی نزدیکان و ستاد انتخاباتی غراوی بود و در این گزارش از (ص-چ) به عنوان گزینه نهایی نماینده شرق گلستان یاد شد.

اما شهرام غراوی نماینده شرق گلستان در گفتگوی اخیر خود با این سایت، ادعاهای مطرح شده در این مصاحبه را نادرست عنوان کرد.

در کنار ادعای غراوی، شنیده ها حاکی از این است که در این راستا رایزنی هایی با مسئولین کشوری این سازمان و برخی مسئولین شهرستانی نیز انجام شده است که مسئولین شهرستانی بر تصدی این پست توسط دو نفر از گزینه های این سایت تاکید داشته اند.

به هر حال واگذاری کرسی اداره ورزش و جوانان شهرستان کلاله می تواند صحت و ثقم ادعای نماینده شرق گلستان در خصوص عدم دخالت وی در این موضوع و مطرح نشدن گزینه خاص از سوی وی را ثابت کند.

در راستای تقویت اداره ورزش و جوانان کلاله و جلوگیری از ایجاد جو سیاسی در این اداره به درخواست برخی از هیات های ورزشی و ورزشکارن، برخی از گزینه های مناسب این سمت را با ارئه رزومه کاری معرفی کردیم و در ادامه با یک نظرسنجی نیز نظر ورزشکارن و مردم شهرستان را هم در خصوص بهترین گزینه ها دریافت کردیم که پس از پایان نظرسنجی محمد مردانی و داوود عوض زاده به ترتیب در رده های اول و دوم نظرسنجی قرار گرفتند.

nazarsanji 1

nazarsanji 2

انتهای پیام/

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار