رئیس پلیس فتا گلستان خبر داد:

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گلستان از شناسایی و دستگیری فردی که اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب یکی از شهروندان گرگانی نموده بود خبر داد.

عامل برداشت غیرمجاز از حساب شهروند گرگانی شناسایی  و دستگیر شد

به گزارش گلستان24،​ سروان صاحبکاران در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وصول یک فقره مرجوعه قضایی از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان  گرگان  مبنی بر شکایت فردی در خصوص انجام برداشت غیرمجاز به  مبلغ  دو میلیون ریال از حساب بانکی وی ، مراتب طی تشکیل پرونده ای در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: حسب بررسی های صورت گرفته محرز شد برداشت های صورت گرفته از حساب وی در قالب خرید  اینترنتی بوده است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: پس از انجام تحقیقات پلیسی و تخصصی نهایتا متهم شناسایی و برای انجام تحقیقات تکمیلی به این پلیس  احضار شد.

صاحبکاران افزود: متهم پس از مواجه شدن با مستندات غیرقابل انکار، به جرم انتسابی خود اعتراف نموده و در خصوص نحوه دستیابی اطلاعات حساب شاکی نیز اذعان نمود:" بنده بعنوان شاگرد در مغازه  شاکی مشغول به کار بوده و از این طریق با استفاده از اعتماد شاکی اقدام به اخذ کارت وی و متعاقباً فعال نمودن رمز دوم کارت بانکی و برداشت از حسابش نمودم "

مسئول پلیس فتا گلستان به شهروندان توصیه کرد: مراقب اطلاعات شخصی و اسناد و مدارک  خود  باشید زیرا کلاهبرداران در کمین شما هستند و از کوچکترین غفلت شما سوء استفاده می کنند.

وی همچنین اظهار داشت:  از نگهداری رمز عبور به همراه کارت عابربانک جداً خودداری  نموده  و کارت و رمز آن را در اختیار دیگران قرار ندهید  و  بصورت دوره ای رمز کارت خود راتغییر دهید.

مسئول پلیس فتا گلستان از شهروندان خواست در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکلی در فضای مجازی جهت دریافت مشاوره با شماره تماس های 21822967 و  21822943 تماس حاصل نمایند.


انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار