مسئول پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گلستان خبر داد؛

مسئول پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گلستان از دستگیری فردی که اقدام به انتشار تصاویر شخصی شهروند گرگانی از طریق یکی از شبکه های اجتماعی موبایلی نموده بود، خبر داد.

انتقام جویی با انتشار تصاویر شخصی شهروند گرگانی در فضای مجازی

به گزارش گلستان24، سروان صاحبکاران در تشریح این خبر گفت: در پی وصول مرجوعه قضایی مبنی بر شکایت احدی از شهروندان دال بر انتشار تصاویر شخصیاش در شبکه‌های اجتماعی،تحقیقات تخصصی پیرامون این موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات پلیسی و کارشناسی، متهم شناسایی و احضار که پس از مشاهده ادله غیرقابل انکار لب به اعتراف گشوده و اذعان داشت" به علت اختلافات و رقابتهای شغلی اقدام به انجام این کار نموده است"

سروان صاحبکاران با اشاره به اینکه متهم انگیزه خود از انجام اینکار را انتقام‌جویی بیان کرده است، خاطرنشان کرد: در ادامه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارسال گردید.

وی به شهروندان توصیه کرد: از بارگذاری و به اشتراک گذاشتن تصاویر و فیلم‌های شخصی در شبکه‌های اجتماعی خودداری کرده و در صورتیکه شخصی برای آنها مزاحمت ایجاد می نماید موضوع را به مراجع قضایی و یا پلیس فتا گزارش نمایند.

مسیول پلیس فتا فرماندهی انتظامی گلستان در پایان از شهروندان خواست تا به هویت‌ها در فضای مجازی اعتماد نکنند و در صورت برخورد با موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس CYBERPOLICE.IR، بخش تماس با ما و یا از طریق شماره تماس‌های 21822943 و 21822967 گزارش نمایند.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا

 

ارسال نظر

آخرین اخبار