رئیس پلیس فتا استان گلستان خبر داد:

عامل برداشت غیرمجاز از حساب شهروند گرگانی توسط پلیس فتا شناسایی و دستگیر شد.

کلاهبرداری پسر جوان به بهانه خرید اکانت بازی اینترنتی

به گزارش گلستان24، مسئول پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گلستان از شناسایی فردی که اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب احدی از شهروندان نموده بود خبر داد.

سروان وحید صاحبکاران در تشریح این خبر  اظهار داشت: در پی وصول یک فقره مرجوعه قضایی از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان گرگان  مبنی بر شکایت  احدی از شهروندان دال بر انجام برداشت به  مبلغ   40 میلیون ریال بصورت غیر مجاز از حساب بانکی وی ، مراتب طی تشکیل پرونده ای در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: با بررسی های صورت گرفته از پرینت حساب شاکیه محرزگردید تراکنش های مطروحه در قالب  خرید اینترنتی اکانت بازیهای رایانه ای  بوده است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: پس از انجام تحقیقات پلیسی و تخصصی در نهایت  فرزند خانواده  بعنوان مظنون مورد شناسایی قرار گرفته و  پس از هماهنگی با مرجع قضایی  به این پلیس فرا خوانده شده و پس از مواجه شدن با مستندات غیرقابل انکار به جرم انتسابی خود اعتراف نموده و اظهار داشت: به حساب بانکی مادرم بصورت غیرمجاز دسترسی داشتم و برای خرید بازیهای کامپیوتری بصورت اینترنتی بدون اطلاع وی اقدام نمودم  .

مسئول پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گلستان در پایان  به شهروندان توصیه کرد: اطلاعات مالی و بانکی خود  را در اختیار دیگران قرار  نداده  و بر عملکرد فرزندانشان در فضای مجازی نظارت کافی داشته باشند.


انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار