مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان مطرح کرد:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با بیان اینکه همزمان با برگزاری جشنواره فیلم فجر در استان، ۱۶ فیلم اکران می شود، گفت: فروش بلیط آن به صورت اینترنتی سینما گرام انجام می شود.

اکران ۱۶ فیلم جشنواره فیلم فجر در گلستان/ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ۵ اسفند به استان سفر می کند

به گزارش گلستان24، حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر فضیلت، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، امروز (10 بهمن) ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن 38 سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در جمع خبرنگاران گفت: برنامه های فجر امسال از یک ویژگی متفاوتی نسبت به سال های گذشته برخوردار است.

وی افزود: امسال گلستان توانست 11 جشنواره قرآن و عترت را با استفاده از ظرفیت های هنری در سطح استان برگزار کند.

حجت الاسلام فضیلت با اشاره به اینکه تا کنون جشنواره شعر قرآن و عترت در بندرگز، جشنواره تجسمی قرآن و عترت در رامیان، نمایش خیابانی قرآن عترت در بندرگز برگزار شده است، اظهارداشت: اختتامیه جشنواره فیلم قرآن و عترت در (12 بهمن) به دبیری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرگان برگزار می شود.

سفر وزیر ارشاد ۵ اسفند به گلستان

وی با بیان اینکه این 11 جشنواره کار خود را از ماه های قبل آغاز کرده است، تصریح کرد: این 11 جشنواره در قالب یک اختتامیه متمرکز در (5 اسفند) با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: بخشی از این اختتامیه ها در دهه مبارک ایام الله فجر در استان گلستان اتفاق می افتد.

برگزاری ۵ جشنواره استانی در دهه فجر

وی از برگزاری 5 جشنواره استانی خبر داد و افزود: در این ایام جشنواره فیلم فجر، آوای فجر، جشنواره تجسمی فجر، جشنواره تئاتر و ایثار و نمایشگاه تجسمی فجر در استان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام فضیلت اظهارداشت: موسیقی فجر استان از (9 بهمن) فعالیت خود را آغاز کرده و تا (13 بهمن) ادامه دارد که 22 گروه بومی استان شامل؛ 2 گروه موسیقی محلی، 5 گروه سنتی و 13 گروه پاپ و 2 گروه کوبه ای به اجرای برنامه می پردازند.

وی تصریح کرد: در راستای تولید و تکثر اجرا و انتشار 5 اثر تولید شده در حوزه فرهنگ دینی داریم از آهنگ سازی و خوانندگان بومی استان استفاده شده است.

آغاز جشنواره فیلم فجر از ۱۴ بهمن در گلستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: جشنواره فیلم فجر به طور همزمان از (14 تا 21 بهمن) در تهران و استان ها برگزار می شود که در گلستان سومین دوره فیلم فجر در محل تالارفخر الدین اسعد گرگانی در 4 نوبت اجرا می شود.

وی خاطرنشان کرد: در این جشنواره 16 فیلم اکران خواهد شد که فروش بلیط به صورت اینترنتی سینما گرام انجام می شود.

حجت الاسلام فضیلت اهداف کلی از برگزاری جشنواره فیلم فجر را استعدادیابی در ارائه آثار و اجرا دانست و افزود: شناسایی استعدادهای درخشان و تقویت بنیان های علمی در این دوره از جشنواره از اهداف برگزاری جشنواره در استان به شمار می رود.

وی از ساخت نرم افزار اپیلیکشن خبر داد و اظهارداشت: یکی از کارکردها و خروجی اپیلیکشن تهیه بانک جامعه اطلاعاتی هنرمندان استان خواهد بود.

 

پایان پیام/ شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار