مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از اکران ١٦فیلم در جشنواره فیلم فجر گلستان خبر داد و گفت: تمامی فیلم ها در تالار فخرالدین اسعد گرگانی به نمایش گذاشته می شود.

اکران ١٦فیلم در جشنواره فیلم فجر گلستان + اسامی فیلم ها

به گزارش گلستان24،​ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان حجت‌الاسلام علی‌اصغر فضیلت، افزود: فیلم های رگ خواب، پشت دیوار سکوت، اشنوگل، کارگر ساده نیازمدیم، شماره ١٧سهیلا، ایستگاه اتمسفر، آباجان، رهایی از بهشت، سارا و آیدا، یادم تورا فراموش، ماجرای نیمروز، دعوتنامه، اسرافیل، بن بست وثوق، چراغ های ناتمام، فصل نرگس از ١٤تا ٢١ بهمن در دو نوبت اکران می شود.

وی ادامه داد: امسال دبیرخانه جشنواره بین‌المللی فیلم فجر تصمیم گرفت این جشنواره را همزمان در سی استان کشور و هر کدام یک سالن سینما به صورت همزمان برگزار کند.

حجت الاسلام فضیلت با بیان این نکته که ١٦فیلم در تالار فخرالدین اسعد گرگانی اکران می شود، اظهار کرد: علاقمندان از هفتم تا دهم بهمن ماه می توانند با مراجعه به سایت www.cinogram.com  بلیط دریافت کنند.

این مسئول گلستانی خاطر نشان کرد: هم استانی های عزیز می توانند در زمان اکران فیلم با تهیه بلیط از گیشه تالار فخرالدین اسعد گرگانی، به تماشای فیلم های مورد علاقه خود بنشینند.

وی در خاتمه با یادآوری این نکته که اکران فیلم ها بعد از ظهرها خواهد بود، افزود: روز ٢فیلم در زمان جشنواره برای علاقمندان در تالار فخرالدین اسعد گرگانی اکران می شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار