مدیر اجرایی سینماهای موقت استان گلستان :

ملک زاده از اکران فیلم « محمد رسول‌الله(ص) » در شهرهای فاقد سینما در استان گلستان خبر داد .

فیلم محمد رسول‌الله(ص) در شهرهای فاقد سینمای گلستان هم اکران می‌شود

به گزارش گلستان24، محمدرضا ملک‎زاده بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: فیلم سینمایی «محمد رسول الله(ص)»، برای نخستین بار در جشنواره فیلم فجر در سال 1393 اکران شده است و از هشتم شهریور ماه در سراسر استان گلستان به اکران در خواهد آمد.

وی با بیان اینکه این فیلم در جشنواره بین‌المللی هم اکران خواهد شد، ادامه داد: آنچه از ابتدا مورد نظر بوده، عرضه این فیلم در ابعاد بین‌المللی و طراحی اثر برای تماشاگر جهانی با هر دین و آئینی است.

مدیر اجرایی سینماهای موقت استان گلستان خاطرنشان کرد: فیلم محمد رسول الله(ص) در سینماهای شهرهای گرگان، گنبدکاووس، آزادشهر و بندرترکمن به نمایش گذاشته می‎شود.

اکران فیلم «محمد رسول الله(ص)» در شهرهای فاقد سینما

ملک‎زاده یادآور شد: به دلیل اهمیت بالای این فیلم سینمایی و علاقه آحاد مردم جامعه اکران فیلم «محمد رسول‌الله(ص)»، با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در تالارهای فرهنگ ارشاد شهرهای که فاقد سینما نیز هستند، اکران می‎شود.

وی همچنین فیلم «محمد رسول‌الله(ص)»، را یک اثر مذهبی و ملی دانست و اذعان کرد: در ساخت این مجموعه همچون سایر فیلم‌های تاریخی سال‎های اخیر ایران نظیر «ملک سلیمان» از عوامل خارجی و در سطح سینمای روز جهان استفاده شده است.

مدیر اجرایی سینماهای موقت استان گلستان افزود: فیلم‌برداری این اثر بر عهده «ویتوریو استورارو» و موسیقی متن آن ساخته «ای. آر. رحمان» است که هر دو از هنرمندان برنده جایزه اسکار به شمار می‌آیند.

 در شأن این فیلم نیست که بخواهیم با نگاه ژورنالیستی نسبت به آن اطلاع‌رسانی کنیم

وی با اشاره به اصحاب رسانه گفت: اطلاع‌رسانی در مورد این فیلم را با یک حس غیرت انجام دهید و با این نگاه انجام دهید که هر کسی به اندازه سهمش نسبت به فیلم سینمایی پیامبر یک احساس وظیفه دارد و در شأن این فیلم نیست که بخواهیم با نگاه ژورنالیستی نسبت به آن اطلاع‌رسانی کنیم.

ملک‌زاده همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: برای اینکه از کیفیت فیلم کاسته نشود با تمام توان تلاش کرده‎ایم تا این فیلم در شهرهایی که فاقد سینما نیز هستند با کیفیت بالا پخش شود و تمامی امکانات را فراهم کرده‌ایم./ فارس

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار