بهانه ای بنام مجوز شورای تامین ؛

سخنرانی حسن عباسی که قرار بود در سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان برگزار شود بنا به دلایل نامعلومی لغو و به حسینیه دزیانیها منتقل شد.

لغو مکان سخنرانی حسن عباسی در گرگان

قرار بود امروز دوشنبه 11 بهمن ماه حسن عباسی رئیس اندیشکده یقین و مرکز بررسی های دکترینال در جمع اصحاب حق در سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان سخنرانی کند .

به گزارش گلستان24،​ طبق اطلاع رسانی متولیان برنامه ، جوانان انقلابی و علاقه مند برای شرکت در این برنامه به سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان رفتند که با دربهای بسته مواجه شدند.

حسن عباسی در گرگان

دقایقی قبل دبیر ستاد جبهه مردمی انقلاب اسلامی استان گلستان طی سخنانی در مراسم حسینیه دزیانیها اعلام کرد که برنامه ریزی برای انتخاب مکان این جلسه از سه هفته قبل انجام شده بود اما امروز صبح گفتند که این برنامه نیاز به مجوز از شورای تامین دارد .

بنظر می رسد با توجه به سخنرانی کوبنده حسن عباسی که شب گذشته در بندرگز برگزار شد برخی متولیان دولتی که تا شب گذشته هم حتی از حضور عباسی در استان اطلاع نداشتند بیدار شده و امروز تصمیم گرفتند این نشست را با چالش مواجه کنند .

هم اکنون تجمع اصحاب حق در حسینیه دزیانیها با سخنرانی حسن عباسی رئیس اندیشکده یقین و از طراحان فرهنگی انقلاب اسلامی در حال برگزاری است .

انتهای پیام /  

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار