حاج آقا ولی نژاد، رئیس سازمات تبلیغات اسلامی استان گلستان :

یکی از درس های نهم دی این است که باید همچنان هشیاری خود را حفظ کنیم و دشمن شناس باشیم .دشمن ممکن است از هر جریانی به نفع خودش استفاده کند و باید این گردنه های کور را به درستی بشناسیم و به او چنین فرصتی ندهیم که امیدی برای بازگشت داشته باشد.

در نهم دی یاد گرفتیم که باید هوشیار باشیم و دشمن را بشناسیم

حاج آقا ولی نژاد، رئیس سازمات تبلیغات اسلامی استان گلستان، در مصاحبه اختصاصی با گلستان 24، درباره حماسه بزرگ نهم دی گفت: نهم دی یکی از رخداد های مهم انقلاب اسلامی است. در این روز بزرگ، مردم ولایت پذیری و ولایت مداری خودشان را برای چندمین بار به اثبات رساندند. نهم دی ماه پایان هر آن چیزی بود که دشمن برای رسیدن به اهداف خود، به آن امید بسته بود.  رد پای دشمن در کشور مشاهده شد وکسانی در درون کشور ما حرف دشمن رامیزدند و کار آن ها را انجام می دادند. نه دی همه آن ها را به پایان برد.

YUYTU

رئیس سازمان تبلیغات استان گلستان حماسه بزرگ نهم دی را سیلی دانست که همه چیز را با خود برد و زمینه را صاف و آماده برای ادامه حرکت انقلاب اسلامی کرد. وی افزود: در نهم دی مردم نشان دادند که در کشور ایران حرف اول و حجت برای مردم حرف رهبری است. در دوراهی ها انتخاب، رهبری است. این روز پیام امید بخشی برای وفاداران به انقلاب بود که انقلاب همچنان زنده است. وفادارن به آن و دوستداران آن زنده اند.این انقلاب به رهبری حضرت خامنه ای همچنان در راه خودش در حرکت است.

وی پیام این روز را برای مخالفین نظام این دانست که نباید به این ملت و مردم امیدی داشته باشند. این نه که مردم در سال 57 به استکبار جهانی گفتند، همچنان پای آن ایستاده اند و بار دگر دشمن را مایوس و نا امید کردند.

حاج آقا ولی نژاد با بیان این که یکی از درس های نهم دی این است که باید همچنان هشیاری خود را حفظ کنیم و دشمن شناس باشیم ادامه داد: دشمن ممکن است از هر جریانی به نفع خودش استفاده کند و باید این گردنه های کور را به درستی بشناسیم و به او چنین فرصتی ندهیم که امیدی برای بازگشت داشته باشد.

 

6455

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان، در بیان برنامه های این سازمان در نهم دی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی همچون بقیه سازمان هاو نهاد ها در سطح استان برنامه هایی را پیش بینی کرده است. در شهر های استان برنامه محوری تمهید مقدمات شده و انشاالله در روز موعود مراسم به نحو شایسته ای برگزار خواهد شد. ضمن این که سخنرانان و اساتید، در بخشی از آن روز برای روشن گری بیشتر به مباحث می پردازند و عوامل به وجود آمدن حماسه نهم دی و راه برون رفت در مواقع این گونه را برای مخاطبین بیان می کنند. سعی ما بر این است که نهم دی ما ه را همچون یک اثر پا برجای شیرین در کام مردم حفظ کنیم.

ارسال نظر

  • golestan
    1

    در دولت نهم یاد گرفتید ؟‌از فتنه 88 درس نگرفتید؟

آخرین اخبار