روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر گلستان در جشنواره گلچین هلال موفق به کسب مقام نخست در حوزه تبلیغات شد.

روابط عمومی هلال‌احمر گلستان برگزیده جشنواره «گلچین هلال» شد

به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان گلستان، این روابط عمومی در جشنواره «گلچین هلال» موفق به کسب مقام نخست در حوزه تبلیغات شد.

به گزارش گلستان24، در این جشنواره ۲۷ استان، هفت سازمان و معاونت در بخش‌های تبلیغات، ارتباط رسانه‌ای، ارتباط الکترونیک، پژوهش و افکار سنجی در سه گروه استان‌های برخوردار، استان‌های کم برخوردار و سازمان‌ها و معاونت‌ها مشارکت کردند.

روابط عمومی هلال‌احمر گلستان

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر گلستان در این رابطه گفت: استان گلستان با توجه به اینکه در گروه استان‌های برخوردار در کنار استان‌های اصفهان، فارس، خراسان رضوی، مازندران، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی قرار داشت، توانست رتبه اول حوزه تبلیغات را کسب نماید.

محمدمهدی احمدی افزود: استان‌ها فقط در دو رشته که بیشترین آثار مستند را داشتند شرکت کردند و آثار ارسالی می‌بایست مربوط به فعالیت‌های بود که از اول بهمن ۹۴ تا پایان آبان ۹۵ انجام‌شده است.

سومین جشنواره گلچین هلال با حضور رئیس حوزه ریاست و سخنگو جمعیت هلال‌احمر، رئیس سازمان جوانان، معاون آموزش، پژوهش و فناوری، مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی، مدیرکل هسته گزینش و رئیس هیئت‌داوران در مجتمع دارویی و درمانی هلال‌احمر در تهران برگزار شد.

منبع: مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار