اعضای ستاد دهه فجر شهرستان کردکوی با امام جمعه این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

دیدار اعضای ستاد دهه فجر با امام جمعه کردکوی+تصاویر

به گزارش گلستان24،​ مجتبی جمالی در پنجمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر در دیدار اعضای ستاد دهه فجر شهرستان کردکوی با حجت الاسلام شاعری امام جمعه این شهرستان ضمن عرض تبریک بمناسبت سی هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی الگوی جدیدی به نظام سیاسی ارائه داد و امروز ما به عنوان باثبات ترین کشور در خاورمیانه مطرح می باشیم.

فرماندار کردکوی درخصوص پروژه های افتتاحی در دهه فجر بیان کرد: نگاه به جمهوری اسلامی ایران باید نگاه یکپارچه و وحدت آفرین باشد.

وی با بیان اینکه وضعیت آبادانی، آموزشی و سلامت قبل از انقلاب قابل مقایسه با امروز ایران اسلامی نیست، خاطرنشان کرد: امروز آبادانی به دورترین نقاط جمهوری اسلامی ایران هم رسیده است.

حجت الاسلام و المسلمین شاعری امام جمعه شهرستان ضمن عرض تبریک ایام الله دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی تحولی اساسی بر مبنای آموزه های دینی در جهان امروز پدید آورده است.

وی افزود: امام خمینی (ره) و آحاد ملت بزرگ ایران هر یک سهم بزرگی در پیروزی این انقلاب داشته اند و دین بعنوان پیونددهنده این دو نقش اصلی و محوری را ایفا کرده است.

امام جمعه کردکوی خاطرنشان ساخت: باید ما سهم امام (ره) را در ایجاد چنین انقلاب عظیمی در نظر بگیریم و باید درجهت تعالی راه سیره و روش امام راحل بکوشیم و انقلاب اسلامی که ثمره خون شهداست را پاس بداریم.

حجت الاسلام شاعری در خاتمه رسیدگی به معیشت و مشکلات مردم را یکی دیگر از کارهای اصلی امروز جامعه دانست که باید مسئولین در مرتفع کرد آن سعی و تلاش کافی و وافی را داشته باشند.

تصاویری از این دیدار:

برای دیدن تصاویر در اندازه بزرگتر بر روی هر تصویر کلیک کنید.

IMG_6025IMG_6026IMG_6028IMG_6032IMG_6033IMG_6035IMG_6041

عکاس: عبدالصاحب کیانی

انتهای پیام/

منبع: رادکانا

ارسال نظر

آخرین اخبار