به مناسبت هفته دولت انجام شد؛

فرماندار و مدیران دستگاه های اجرایی علی آباد کتول به مناسبت آغاز هفته دولت با امام جمعه این شهرستان دیدار کرد.

دیدار مدیران دولتی با امام جمعه علی آباد کتول+ تصاویر

به گزارش گلستان24،احمد تجری مفرد فرماندار علی آباد کتول در این دیدار گفت: هفته اول شهریور ماه مصادف با سالروز شهادت دولتمردان رجایی و باهنر که به عنوان هفته دولت نام گرفته، فرصت مناسبی برای تبیین خدمات نظام اسلامی به احاد مردم کشورمان است.

وی با تاکید بر لزوم وجود همد لی، همصدایی و وحدت در کشور، اظهار کرد: موفقیت در برجام نمونه بارز وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان بود که تحت رهنمودهای مقام معظم رهبری به فرجام رسید، البته دشمنان همچنان درصدد ناکامی و براندازی این موفقیت هستند.

نماینده عالی دولت در شهرستان علی آباد کتول امنیت حاکم بر کشور را نعمت بزرگی دانست و افزود: کشور ایران به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش، همفکری و همدلی نیروی های امنیتی و انتظامی، بین کشورهای خاورمیانه و دنیا از امنیت کامل و قابل توجهی برخوردار است. 

امام جمعه علی آباد کتول هم در ادامه این برنامه با تأکید به اهمیت خدمتگذاری مدیران به مردم، تاکید کرد: کارمندان باید در سایه ی دولت اسلامی، به محرومان و نیازمندان توجه داشته و با حُسن خلق به مردم خدمت کنند تا باعث اعتلای نظام اسلامی شوند. 

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی موسوی توجه مدیران به کارکنان زیر دست را لازمه کار مدیریتی و افزایش بهره وری دانست و افزود: مدیران باید در کنار خدمت به ارباب رجوع،  به مسائل و گرفتاری های کارکنان خود هم توجه کرده و برای ارتقاء فرهنگ عمومی میان کارکنان و خانواده هایشان تلاش کنند.

 

didaari1

 

didaari1

 

didaari1

 

didaari1

 

didaari1

 

didaari1

 

didaari1

 

didaari1

 

didaari1

didaari1

didaari1

منبع:زرین نامه

ارسال نظر

آخرین اخبار