از بین 3 هزار و 750 پرستار استان گلستان تعداد 120 نفر آنها بر اساس آیتم‎های مختلف برگزیده و مورد تقدیر قرار گرفتند.

120 پرستار فعال گلستان تجلیل شدند

به گزارش گلستان24، در آئین گرامیداشت بزرگداشت روز پرستار که پیش از ظهر امروز در دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان برگزار شد از بین 3 هزار و 750 پرستار که در 23 بیمارستان دولتی، خصوصی، ارتش و تامین اجتماعی مشغول فعالیت هستند 120 نفر از پرستاران استان گلستان برگزیده شناخته شده و مورد تجلیل قرار گرفتند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان در آئین بزرگداشت روز پرستار اظهار کرد: پرستاری یکی از بزرگترین ارکان درمان کشور است که فقدان آن باعث اختلال در نظام پرستاری خواهد شد.

سیداحمد حسینی با بیان اینکه وجود جامعه پرستاری موجب آرامش بیمار و محیط درمان می‎شود، افزود: برخی خصوصیات حرفه‎ای در وجود پرستاران نهادینه شده است.

وی بیان کرد: مسئولان کادر درمانی ارتباط ملموس با پرستاران دارند و تمام مشکلات آنان را از نزدیک لمس می‎کنند که دغدغه‎ای از این بابت وجود ندارد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان بر لزوم رفع یا کاهش دغدغه‎های پرستاران تاکید کرد و گفت: مشکلاتی در سطح کشور وجود دارد که باعث دغدغه پرستاران شده اگر این مشکلات برطرف شود در آینده‎ای نزدیک بخش اعظمی از دغدغه جامعه پرستاری برطرف خواهد شد.

به گزارش فارس، تعداد 3 هزار و 750 پرستار در 23 بیمارستان دولتی، خصوصی، ارتش و تامین اجتماعی مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار