استاندار گلستان با بیان اینکه کشورهای منطقه به پزشکی ما اطمینان و اعتقاد دارند، گفت: گلستان در حوزه گردشگری سلامت ظرفیت بالایی دارد.

گلستان در گردشگری سلامت ظرفیت بالایی دارد

حسن صادقلو عصر دوشنبه در افتتاح متمرکز پروژه های حوزه بهداشت و درمان استان که با حضور وزیر بهداشت در دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد، اظهار کرد: دهه فجر زمان مرور میثاق و اهداف انقلاب اسلامی است.

به گزارش گلستان24، وی افزود: اگر خدمتگزاری را توفیق بدانیم و بتوانیم به جوهره خدمتگزاری عمل کرده و صدق نیت داشته باشیم اهداف و میثاق انقلاب اسلامی تامین شده است.

گلستان در گردشگری

استاندار گلستان با یادآوری اینکه وزیر بهداشت دولت تدبیر و امید تاکنون چهار بار به استان گلستان سفر کرده است، ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی استان باید از گذشته عبور کرده و به افق آینده نگاه ویژه ای داشته باشد.

وی اضافه کرد: گلستان استانی تازه بنا شده است و ادبیات در مورد آن باید با ویژه بینی باشد.

صادقلو با بیان اینکه گلستان در امکانات دچار یک گپ تاریخی است، تصریح کرد: گلستان از دلار ۷۰۱ هزار و ۵۰۰ تومانی استفاده نکرده از اینرو باید ویژه بینی انفاق بیفتد تا هم طراز سایر استان ها شود.

وی با تاکید بر اینکه این حرف منطقه ای نیست و یک نگاه کاملا منطقی است، بیان کرد: گلستان ظرفیت بالایی در گردشگری سلامت دارد و کشورهای منطقه به پزشکی ما اعتقاد و اطمینان دارند و باید از این ظرفیت استفاده شود.

وی متذکر شد: اگر بیمارستان ۸۰۰ و هزار تختخوابی گنبدکاووس و گرگان را به نتیجه برسانیم قطعا به سرعت هزینه ها جایگزین شده و ارزش افزوده برای کشور به همراه خواهد  داشت.

استاندار گلستان گفت: وزارت بهداشت و درمان در دولت تدبیر و امید در طرح تحول سلامت راه قدرتمندی را رفته است و باید این راه ادامه یابد.

صادقلو افزود: هرچه به انتخابات نزدیک تر می شویم شبهه افکنی در خصوص طرح تحول سلامت بیشتر می شود. باید این شبهه افکنی ها استحصال شده و پاسخ منطقی به ان ها داده شود.

 
منبع: مهر

 

ارسال نظر

آخرین اخبار