«مرگ بر آمریکا» پاسخ قاطع مردم به حرکت خناثانه دشمن

یکبار دیگر عزم انقلابی مردم استان گلستان به نمایش گذاشته شد فریاد «مرگ بر آمریکا» پاسخ قاطعانه این مردم به حرکت خناثانه دشمن دیرینِ تازه‎کار بود، گلستانی‎ها همراه با رژه 85 میلیونی ملت ایران ندای «من انقلابی‎ام» سر دادند.

گلستان همراه با ملت ایران ندای «من انقلابی‎ام» سر داد+تصاویر

به گزارش گلستان24،​ خروش غیرت انقلابی در سالروز سی و هشتمین بهار انقلاب اسلامی موجی از وحدت، مودت، یکپارچگی و یکصدایی در برابر استکبار جهانی را تماشایی کرده است، مردم مرکز استان گلستان قبل از ساعت 10 صبح به میعادگاه آمدند تا در خیابان‎های شهرستان گرگان نفرت و انزجار خود را به خناثان داخلی و خارجی اعلام کنند.

مسیرهای راهپیمایی یوم‎الله 22 بهمن از حضور غیرتمندانه مردان و زنان، کودکان و نوجوانان و جوانان پر شده و همه آمده‎اند فارغ از هرگونه حزب و جناح و گرایش سیاسی تا از مرزهای اعتقادی خود همچون مرزهای جغرافیایی و فرامرزی دفاع کنند امروز نگارستان ایران، سرزمین اسطوه‎های ایثار و مقاومت باز هم دشمنان را غافلگیر کردند و با اقیانوس ایران خروشیدند.

حُسن مطلع راهپیمایی یوم‎الله 22 بهمن در مرکز گلستان با قرائت دسته‎جمعی دعای فرج آغاز شد و راهپیمایان پس از آن صلوات خاصه ثامن‎الحجج علی‎ابن موسی‎الرضا (ع) را با یکدیگر زمزمه کردند و با شعار محوری «الله‎اکبر، خامنه‎ای رهبر» برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت کردند.

مرحبا به این شور و شعور انقلابی؛ آفرین به این حماسه‎آفرینی که بار دیگر کمر دشمن را شکست و قوت‎قلب استکبارستیزان عالم شد، مردم استان گلستان گوش به فرمان مقام عظمای ولایت در این راهپیمایی حضور یافتند تا پاسخی دندان‎شکن به تهدیدات رئیس‎جمهور آمریکا داشته باشند و با حضور پررنگ و حماسی خود مواضع اسلامی و ضداستکباری انقلاب اسلامی را رساتر از همیشه اعلام کنند.

مردم قدرشناس نگارستان ایران با شعارهای «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده»، «لبیک یا خامنه‎ای لبیک یا حسین است»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر منافق فتنه‎گر»، «مرگ بر ضدولایت فقیه»، «جهاد و رزم ملت، هیهات من‎الذله»، «راه امام امت، هیهات من‎الذله» خروش انقلابی را سر دادند و ننگ دیگری بر پیشانی استکبار حک کردند.

در شعارهای جداگانه‎ای بانوان گلستانی خطاب به آمریکا فریاد برآوردند «آمریکا، آمریکا فکر نکنی ما زنیم؛ تو دهنت می‎زنیم» و به یاد الله‎اکبرهای آغازین روزهای انقلاب شعار الله‎اکبر سرودند و سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی را در جشنی باشکوه برگزار کردند، جشنی که لبخند رضایت بر لبان دوستداران انقلاب نهاد و مصیبتی بزرگ برای خناثان بود تا برای همیشه از این انقلاب و ملت انقلابی دلسرد شوند.

صحنه‎های جالبی در این راهپیمایی رقم خورد از حضور مادربزرگان و پدربزرگان قد خمیده تا نوزادان کالسکه‎نشین، همه آمده بودند برخی با پخش شیرینی، عده‎ای با اسپندکردن مردم و کوری چشم دشمنان؛ شادی خویش را در جشن انقلاب با دیگران تقسیم کردند.

شکوه همبستگی مردم در نگارستان ایران وحدتی وصف‎نشدنی را به نمایش گذاشت تا در این برهه حساس که دشمن در کمین استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی نشسته؛ صحنه‎های اقتدارآفرین این مردم انقلابی باردیگر آنها را مایوس و ناامید کند، امروز رئیس‎جمهور آمریکا پاسخ خود را از مردم غیرتمند گلستان و ملت بزرگ ایران گرفت.

مردم گلستان خطاب به آمریکای جنایتکار فریاد می‎زدند «گزینه‎های ملت ایران روی میز تو جا نمی‎شود» و با مشت‎هایی گره کرده و فریادی رساتر از گذشته مرگ بر دشمن، مرگ بر آمریکا و مرگ بر منافق را فریاد کردند.

گلستانی‎ها در راهپیمایی پرشکوه 22 بهمن بار دیگر نشان دادند که به آرمان‎های انقلاب اسلامی، امام راحل و شهدا وفادارند، هدف‎هایمان یکی است همه یکدل و یکصدا با گام‎هایی استوار و انگیزه‎ای انقلابی آمدیم تا نشان دهیم انقلاب‎مان را دوست داریم  و برای حفظ آرمان‎هایش جان می‎دهیم و از مسیر ولایت خارج نمی‎شویم.

دشمن باید بداند که با تحریم و تهدید نمی‎تواند این ملت آزمون داده را از مسیر ولایت جدا کند این مردم در برابر مشکلات مختلف سربلند میدان بوده و هستند و امروز هم بر خود تکلیف دیدند تا در برابر شعارهای توخالی رئیس‎جمهور آمریکا موضع خود را صریح و قاطع فریاد بزنند و بگویند که این ملت انقلابی همیشه ایام و در برابر آمریکا مشت‎شان گره کرده است.

حضور گسترده مردم گلستان در راهپیمایی 22 بهمن یک پیام مشخص برای دشمنان داشت، این شکوه بار دیگر عزت و اقتدار مردم را در جهان به نمایش خواهد گذاشت.

امروز سرو سرافراز انقلاب اسلامی 38 ساله شد و مردم با گام‎هایی استوارتر از گذشته و با قلب‎هایی سرشار از عشق به انقلاب آمدند و خاطرات پیروزی آن را با یکدیگر مرور کردند، آری مردم زیر تحریم‎های ظالمانه دشمن خم نمی‎شوند در برابر زیاده‎خواهی دشمن ایستاگی می‎کنندد و با وجود مشکلات اقتصادی و تحریم به استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی خود همچنان می‎بالند.

پیام ملت انقلابی ایران امروز تقویت «وحدت و انسجام ملی» بود اینکه نباید به دشمنان به ویژه آمریکا اعتماد کرد، امروز یکبار دیگر عزت و اقتدار اسلامی به رخ دشمنان شیطان‎صفت کشیده شد این ملت ترفندهای دشمن را شناخته است و می‎داند که باید به توانایی داخلی چشم بدوزد نه وابستگی خارجی؛ فقط به خدا توکل کند و از هیچ قدرتی نهراسد چراکه رهبری انقلابی دارد و  این ملت ولایت و انقلاب‎اش را دوست دارد.

دشمن همیشه اهل خدعه کردن بوده است آمریکای زمان ریگان با آمریکای امروز بنا به فرموده مقام معظم رهبری هیچ تفاوتی نکرده است زبان آنها همیشه تحریم و تهدید بوده و گزینه روی میزشان با این لفاظی‎ها ادامه دارد اما زبان انقلاب اسلامی ایران در پایداری و استقامت بوده و در این مسیر هیچگاه زیر بار زور نمی‎رود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار