مطالبه جدی امام جمعه گنبدکاووس از مسؤولان استان گلستان: پای انقلاب خون می‌دهیم اما از ارزش‌های آن عدول نمی‌کنیم

امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به اینکه پروژه کمربندی گنبدکاووس سال‌هاست نیمه تمام باقی مانده است، گفت: از همه مسؤولان استانی می‌خواهم که نسبت به اجرای کامل این پروژه اقدام کنند.

پروژه کمربندی گنبدکاووس را تکمیل کنید

 

به گزارش گلستان24،​ حجت‌الاسلام محمود ترابی صبح امروز در جمع مدیران شهرستان گنبدکاووس با اشاره به قرار گرفتن در سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر، اظهار کرد: دهه فجر فرصت بسیار خوبی برای مطالعه و نگاه دقیق به گذشته است تا توفیقات و پیروزی‌ها را مرور کنیم و ضعف‌ها را برای اصلاح شناسایی و احصا کنیم.

وی با بیان اینکه بنده بر این نکته تاکید دارم که همین صرف بودن ما در حال حاضر و وجود حکومت اسلامی در کشور خود یک پیروزی و افتخار است، افزود: باید با درک درست و منطقی شرایط به این موضوع واقف باشیم که پابرجا بودن نظام و عصبانیت استکبار جهانی از توفیقات انقلاب خود یک پیروزی بزرگ برای ماست و در مقایسه با سایر انقلاب‌ها فروغ و درخشش بی‌نظیری را داشته است.

امام جمعه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه امروز از انقلاب‎هایی هم‌چون مصر و تونس دیگر خبری نیست و رهبران انقلاب در قفس‌های آهنی مشغول مجازات هستند، خاطرنشان کرد: از این انقلاب‌های نوپا نیز که بگذریم حتی از انقلاب کبیر فرانسه و انقلاب روسیه نیز در دنیا خبری نیست و با استحاله شدن یا از بین رفته‌اند یا به دست فراموشی سپرده شده‌اند.

دشمن آرزو می کند آنها را تحویل بگیریم

ترابی با اشاره به اینکه امروز آرزوی دشمن این است که آنها را تحویل بگیریم، اضافه کرد: در چنین شرایطی ما همچنان بر راه و آرمان امام راحل و انقلاب اسلامی اصرار می‌کنیم و ادامه این راه در سایه رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب را تنها راه سعادت و خوشبختی می‌دانیم و دشمنان هم می‌دانند معتقد هستیم که در پای این انقلاب خون خواهیم داد اما از ارزش‌های آن عدول نمی‌کنیم.

وی بر اصرار ملت ایران بر همان شعارهای ابتدای انقلاب تاکید کرد و گفت: ما همچنان شعارمان گسترش و بسط عدالت اجتماعی و حفظ و تعمیق استقلال کشور نیست به بیگانگان است و معتقد هستیم که این انقلاب به صورت ذاتی ضد استکباری و در برابر اهداف شوم مستکبران و ظالمان کشور است و استمرار و تاکید بر شعارهای اصیل آن خود موجب صدور انقلاب خواهد شد.

امام جمعه گنبدکاووس انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب تائید شده الهی دانست و ادامه داد: انقلاب ما همان طور که امام راحل فرمودند انفجار نور بود و طبیعی است که انفجار نور باید دارای یک منبع نورانی و ماورایی باشد زیرا چنین انقلاب باشکوهی جز از بطنی خدامحور برون نخواهد آمد و به پیروزی و تحقق واقعی نخواهد رسید.

خبرگزاری فارس: پروژه کمربندی گنبدکاووس را تکمیل کنید/ پای انقلاب خون می‌دهیم اما از ارزش‌های آن عدول نمی‌کنیم

خیابان‌های گنبدکاووس شطرنجی است و باید یک‌طرفه شود

ترابی با ابراز خرسندی از حضور مسوولانی عاقل، متعهد و کارآمد در استان گلستان تصریح کرد: نگاه مثبت و مهربان این مسوولان به شهرستان گنبدکاووس همواره محسوس و مشهود بوده است و در داخل شهرستان نیز همدلی و صمیمیت میان ائمه جمعه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار ویژه شهرستان وجود دارد که همه اینها نویددهنده آینده روشنی برای گنبدکاووس خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه از همان روز اول ورود خود به گنبدکاووس بزرگترین پروژه‌ای که بر تکمیل آن تاکید داشتم پروژه کمربندی شهرستان بوده است، اظهار کرد: متاسفانه از آن زمان همچنان این پروژه معطل مانده است و هیچ مسوول و رسانه‌ای به آن نمی‌پردازد در صورتی که اگر این کمربندی تکمیل شود می‌توان اتفاقات بسیار مثبتی را در شهرستان گنبدکاووس رقم بزنیم.

امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به اینکه در استان‌های دیگر مسوولان برای ایجاد راه‌های نزدیکتر و رفته مردم کوهها را شکافته‌اند، افزود: در شهرستان گنبدکاووس و پس از 38 سال از انقلاب اسلامی هنوز یک جاده مناسب میان شهر اینچه‌برون و گنبدکاووس برقرار نشده است در حالی‌که فاصله آن حدودا 60 کیلومتر بیشتر نیست و تسطیح و آسفالت مناسب آن کار سختی نیست.

ترابی با انتقاد از وجود ترافیک سنگین در شهرستان گنبدکاووس به دلیل شطرنجی بودن خیابان‌ها و معابر و وجود چهارراه‌های متعدد و نزدیک به هم، خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد باید تعداد خیابان‌های یک طرفه را به تناوب افزایش داد تا مردم حداقل بتوانند با سرعت 60 کیلومتر بر ساعت در شهر رانندگی کنند.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار