با حضور امام جمعه کردکوی؛

سند هویتی شهید محمد علی روحانی فرد با حضور حجت السلام شاعری امام جمعه کردکوی رونمائی و به فرزند ایشان تقدیم شد.

سند سجلی شهید محمدعلی روحانی فرد رونمایی شد + عکس

به گزارش گلستان 24، سند هویتی شهید محمد علی روحانی فرد با حضور حجت السلام شاعری امام جمعه کردکوی رونمائی و به فرزند ایشان تقدیم شد.

این مراسم بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه و با حضور مدیرکل ثبت احوال استان، رئیس ثبت احوال کردکوی، روحانی فر بخشدار و جمعی از مردم شریف شهرستان کردکوی در مصلی نماز جمعه این شهرستان برگزار شد.

شهید روحانی فرد که در بازی عشق دلباخته شهادت بود، به همراه گروهی از نمایندگان و مسئولین کشور و شهید عزیز محلاتی برای بازدید از مناطق جنگی با هواپیما به طرف اهواز می رفت، در اوج آسمان نیلگون اهواز، هواپیما مورد حمله جنگنده های عراقی قرار گرفت و این ذخائر ارزشمند انقلاب به شهادت رسیدند.

شهید روحانی فرد مدّتی با حکم آیت اله کنی، به عنوان فرماندار کردکوی منصوب شد و توانست چندین اداره و ارگان انقلابی را در سطح شهرستان کردکوی، بندرگز و بندرترکمن تأسیس کند.

در اسفند سال 1359 به سرپرستی بنیاد شهید انقلاب اسلامی کردکوی و بندرترکمن منصوب شد و سرپرستی کمیته انقلاب امام خمینی (ره) را نیز بر عهده گرفت.

شهید روحانی فرد اولین فرماندار روحانی کشور می باشد.

آیت الله فضل الله محلاتی در اول اسفند ۱۳۶۴، به همراه هشت تن از نمایندگان مجلس،نیروهای عالی رتبه ارتش، قضات عالی رتبه قضایی در حالی که نمایندهٔ ولی فقیه در سپاه پاسداران بود، با هواپیمای اف۲۷ فرندشیپ عازم جبهه‌های جنگ بود که هواپیمای حامل آنها مورد حمله دو فروند جنگنده متجاوز عراقی قرار گرفت و در ۲۵ کیلومتری شمال اهواز سقوط کرد و همهٔ سرنشینان هواپیما که نزدیک به ۵۰ نفر بودند کشته‌شدند.

گفتنی است، شهید روحانی فرد بعنوان بسیج شاخص رسانه گلستان و همچنین بسیج شاخص رسانه کشور در سال 94 انتخاب گردید.

سند سجلی شهید روحانی فرد

سند سجلی شهیدروحانی فرد

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار