عضو شورای اسلامی شهر کردکوی:

عضو شورای اسلامی شهر کردکوی با اشاره به شنیده‎هایی مبنی بر ناپدید شدن حواله‎های قیر شهرداری کردکوی، گفت: در حال حاضر هنوز وضعیت حواله‎های قیر شهرداری مشخص نشده و مستنداتی مبنی بر ناپدید شدن و یا کاهش آن وجود ندارد.

مستنداتی درباره ناپدید شدن حواله قیر شهرداری کردکوی وجود ندارد/ توزیع سهمیه قیر در محلات کردکوی عادلانه نبود

به گزارش گلستان24، نجیب زنگی در سیصد و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر کردکوی، با اشاره به شنیده‎هایی مبنی بر ناپدید شدن حواله‎های قیر شهرداری کردکوی در دوران شهردار سابق، اظهار کرد: موضوع حواله‎های قیر شهرداری کردکوی باید شفاف‎سازی و پیگیری شود.

نجیب زنگی
 

وی ادامه داد: در صورتی که در مسأله حواله‎های قیر کم‎کاری صورت گرفته باید با فرد خاطی برخورد شود و در صورت نادرست بودن شنیده‎ها هم، موضوع باید برای مردم روشن شود.
عضو شورای اسلامی شهر کردکوی بر ضرورت نظارت و پیگیری بر موضوع حواله قیر شهرداری کردکوی تأکید کرد و اضافه کرد: حواله قیر حق مردم است و شهرداری هم وظیفه دارد با نزدیک شدن به عید نوروز کارهای خدماتی خود را بیشتر کند.

* همه اعضای شورای شهر کردکوی پیگیر حواله قیر شهرداری کردکوی هستند


زنگی با بیان اینکه هنوز مسأله حواله قیر شهرداری کردکوی مشخص نشده و مستنداتی مبنی بر ناپدید شدن و یا کم‎ شدن آن وجود ندارد، گفت: برخی افراد مغرضانه در فضاهای مجازی القاء کردند که تنها عده‎ای از اعضای شورای اسلامی شهر کردکوی پیگیر حواله قیر شهرداری هستند و مابقی در این خصوص پیگیری ندارند در حالی که روشن شدن این مسأله دغدغه همه اعضای شورای شهر کردکوی است.
وی با بیان اینکه همه اعضای شورای اسلامی شهر کردکوی پیگیر حواله قیر شهرداری کردکوی هستند، یادآور شد: شورای شهر ناظر بر شهرداری است، از این رو در صورتی که اتفاقی رخ دهد پیگیری و رسیدگی آن وظیفه ماست.
عضو شورای اسلامی شهر کردکوی با بیان اینکه بنده اعتقاد دارم باید در این خصوص شفاف‎سازی شود، اذعان کرد: باید واقعیت‎ها به گوش مردم رسانده شود، حال اینکه برخی افراد و رسانه‎ها در این خصوص اظهاراتی دارند واقعیت مسأله نیست بلکه آنها سخنان خود را به‎عنوان واقعیت مطرح می‎کنند.
زنگی تأکید کرد: تا زمانی که این مسأله توسط مراجع قانونی و ذی‎صلاح بررسی و اثبات نشود کسی نمی‎تواند ادعا کند که حواله‎های قیر شهرداری به سرقت رفته و یا ناپدید شده است.
وی با بیان اینکه تمام مناطق شهرستان باید از نعمت آسفالت برخوردار شوند، خاطرنشان کرد: توازن و عدالت باید در سطح شهر تحقق یابد.
عضو شورای اسلامی شهر کردکوی با بیان اینکه توزیع و استفاده از سهمیه قیر در محلات شهرستان کردکوی عادلانه نبود، متذکر شد: در حالی که انتظار داشتیم سهمیه قیر در همه محلات شهرستان کردکوی به طور عادلانه و به تناسب استفاده شود اما در عمل این چنین نشد.
زنگی در بخش دیگر از سخنانش با اشاره به شرکتی کردن کارگران روزمزد شهرداری کردکوی، اظهار کرد: کارگرانی که پرداخت حقوق به آنها به تعویق افتاده در شرایط سختی قرار دارند که شایسته است پرداخت حقوق به کارگران شهرداری در اولویت قرار بگیرد.
وی ابراز امیدواری کرد مسأله شرکتی کردن کارگران روزمزد شهرداری کردکوی حل شود و گفت: با این کار علاوه‎بر ثبت سوابق کارگران، ضمانت شغلی برای آنها ایجاد می‎شود.
انتهای پیام

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار