تهاجم فرهنگی؛

هدف مهم غرب از تهاجم فرهنگی به ایران زن و خانواده بوده و هست. زن مدیر داخلی خانواده است و تربیت فرزندان و تا حدی شکل گیری مرد را هم بر عهده دارد. بنیان هر جامعه را خانواده ها شکل می دهند.

حمله به بنیان خانواده ها

به گزارش گلستان24، وقتی به کشوری حمله نظامی یا جنگ سخت می شود با استفاده از رادارها و مرزبانی ها و کلیه امکانات نظامی، خیلی سریع محل ورود دشمن به خاک کشور مشخص می شود و بلافاصله طرح و نقشه برای دفاع از دشمن در نقاط شناسایی شده ریخته می شود.

تهاجم فرهنگی (2)

نفرات دشمن و ادوات جنگی آنها همه وهمه شناسایی می شوند و دفاع از خاک کشور صورت می گیرد. چرا که می دانیم دشمن از کجا به کشور حمله کرده است. اما سخت تر آنست که ندانیم دشمن از کجا به کشور حمله کرده است و حتی ندانیم این دشمن ملیتش چیست و قدرت جنگی اش تا چه حد است.

این نوع حمله نوعی جنگ نرم است. جنگی که شاخه های فراوانی دارد و نقاط نفوذ دشمن هم فراوان است و در واقع سخت تر از جنگ سخت، جنگ نرم است، که به صورت نامحسوس ریشه را هدف می گیرد و از ریشه می سوزاند.

دشمنان انقلاب  اسلامی پس از آنکه در چندین تهاجم مستقیم و غیر مستقیم نتوانستند به انقلاب آسیبی برسانند، در اتاق فکرهای جمعی شان به این نتیجه رسیدند که نقطه قوت ایرانیان در جنگ و در پیروزی هایشان، ایمان و اراده استوارشان است که به آنها کمک می کند از مرگ نترسند و برای دفاع از حق خود دفاع کنند. این تفکر انقلابی را شناخته بودند و خوب می دانستند و می دانند که از طریق جنگ نظامی نمی توانند پروز بشوند.

به ناچار دست به جنگ نرم و نفوذ در عقاید و افکار و خانواده ها زدند. ماهواره را آوردند و پوشش خودشان را تبلیغ کردند، بی دینی و بی عفافی و... را به صورت نرم تبلیغ کردند.

تهاجم فرهنگی (3)

هدف مهم غرب از تهاجم فرهنگی به ایران زن و خانواده بوده و هست. زن مدیر داخلی خانواده است و تربیت فرزندان و تا حدی شکل گیری مرد را هم بر عهده دارد. بنیان هر جامعه را خانواده ها شکل می دهند.

تشکیل خانواده و فرزند آوری و تربیت صحیح به پیشرفت یک کشور کمک شایان توجهی خواهد کرد. در واقعا این خانواده ها هستند که آینده کشور خود را می سازند. حال تصور کنید  این زن که نقش مادر را در خانواده دارد تحت تاثیر تبلیغ های مادی قرار بگیرد. تنوع طلب بشود و کار هر روزه اش بشود رسیدن به ظاهر خود یا خانه اش. از درس و مشق و تربیت فرزندان غافل بشود که باعث شود فرزندان در بیرون از خانه تربیت شوند ومحیط آنها را بسازد نه پدر و مادر. پدر خانواده برای اینکه بتواند از پس ریخت و پاش های این زن و زندگی بربیاید.

تهاجم فرهنگی (4)

پسر در چنین خانواده ای مسئولیت پذیری را دیر یاد می گیرد یا اصلاً یاد نمی گیرد و در زندگی آینده اش دچار مشکل می شود. دیر وارد بازار کار می شود و قدرت کارآفرینی را ندارد.

دختر در چنین خانواده ای تحت تاثیر مادر حجاب و رفتارش را غربی می کند و سبک زندگی اش در آینده به مراتب روشنفکرانه تر از مادرش خواهد بود. خانه داری را دیر یاد می گیرد و سن ازدواجش بالا می رود.

و نکته مهم این است که این زن تحت تاثیر جنگ نرم کم کم به این نتیجه می رسد که یا فرزندی نداشته باشد یا تک فرزند باشد آن هم در سنین بالا که این امر در سطح جامعه بشدت تاثیر گذار است و قطعاً تاثیرش منفی هم می باشد.

جانشین اطلاعات سپاه پاسداران جدیدترین اعتراف جاسوس دستگیر شده آمریکایی را اینچنین اعلام کرد:

نزار زاکا جاسوسی که با یک واسطه به اوباما وصل بود، بعد از دستگیری اعتراف کرد که ماموریت ویژه او پیگیری انحراف هدفمند در حوزه زنان و خانواده بود.

این اعتراف تاییدی بر جنگ نرم است که دشمن شبانه روز برای طراحی و اجرای آن برنامه ریزی و فکر می کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار