قاتلانی که سه تن از اعضای یک خانواده را در شهرستان بندر ترکمن به قصد سرقت طلا به قتل رسانده بودند با تلاش پلیس استان شناسایی و دستگیر شدند.

قتل اعضای یک خانواده در گلستان به خاطر 10 میلیون تومان طلا

 فرمانده انتظامی گلستان در خصوص جزئیات این واقعه اظهار داشت: چهارم تیرماه پلیس شهرستان کردکوی جسد یک زن را در جنگل‌های محور «درازنوی» کشف کرد و فردای آن روز جسد پسر جوانی در حوالی محل کشف جسد اول شناسایی و کشف شد.

به گزارش گلستان24، سرهنگ «علی‌اکبر جاویدان» ادامه داد: در تاریخ 12 تیرماه سال جاری نیز جسد زن 61 ساله‌ای به نام «ز. خ» پس از 12 روز در شهرستان بندر ترکمن در منزلش کشف شد که تحقیقات نخست پلیس آگاهی حاکی از آن بود، این زن به همراه دختر و نوه‌اش زندگی می‌کرد و آنها نیز مفقود شده‌اند.

وی با بیان اینکه اجساد کشف شده مربوط به اعضای یک خانواده است گفت: اجساد کشف شده در کردکوی مربوط به یک مادر 38 ساله و پسر 13 ساله است و جسد کشف شده در بندر ترکمن نیز مربوط به مادر این بانوی 38 ساله است.

وی تاکید کرد: پلیس در تحقیقات خود به فردی با نام «م. ک» 31 ساله ساکن گرگان مشکوک شد و با هماهنگی مرجع قضایی او را دستگیر کرد.

فرمانده انتظامی گلستان تصریح کرد: متهم پس از مواجه شدن با دلایل و شواهد علمی و تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی استان، به قتل این سه فرد توسط پسرخاله‌اش به نام «الف. الف» اعتراف کرد.سرهنگ جاویدان گفت: قاتل اصلی «الف. الف» دستگیر و به قتل این سه نفر اعتراف کرد.وی بیان کرد: متهمان در اعترافات خود انگیزه اصلی انجام این جنایت را سرقت طلاجات و به دست آوردن مال نامشروع عنوان کردند.

سرهنگ جاویدان گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

منبع: ساحل گمیشان

ارسال نظر

آخرین اخبار