هشتاد و نهمین دوره اعطای جوایز اسکار به پایان رسید اما این مراسم بی‌حاشیه تمام نشد.

تمام حواشی اسکار 2017/ جایزه‌ای که پس گرفته شد
به گزارش گلستان24، هشتاد و نهمین دوره اعطای جوایز اسکار به پایان رسید اما این مراسم بی حاشیه تمام نشد.
 
* مراسم اعطاى جوایز اسکار ۲۰۱۷ با خوشامدگویی جیمی فالن آغاز شد.
 
اسکار 2017
 
 
* جیمی کیمل مجری مراسم اسکار در آغاز مراسم از «ترامپ» تشکر کرد و گفت از شما ممنونیم. تا همین پارسال همه فکر می کردند اسکار نژادپرست است.
  
* اولین جایزه اسکار به ماهرشالا علی بازیگر مسلمان آمریکایی تعلق گرفت.
 
* برنده اسکار بهترین چهره پردازی بعد از دریافت جایزه خود گفت: من یک مهاجر هستم و به همین دلیل فکر می‌کنم اسکار من برای تمام مهاجران است.
 
* تعدادی از مهمانان برنامه با یک پاپیون آبی روی لباس‌هایشان در مراسم حاضر شدند تا نشان دهند بر خلاف گفته‌های ترامپ از «ارزش‌های آزاد» آمریکایی دفاع می‌کنند.
 
 
* سالیوان بلمر برنده اسکار بهترین صدابرداری نیز گفت: کاری که ما انجام دادیم به کمک «تیمی از تمام دنیا» بوده است و از آنها تشکر می‌کنم.
 
* فیلم «فروشنده» بهترین فیلم خارجی زبان اسکار شد و انوشه انصاری بیانیه فرهادی خواند و اعلام کرد: «غیبت من در اینجا به معنی توهین به اشخاص حاضر در این رویداد نیست. بخاطر توهینی است که به مردم سرزمینم و هفت کشوری که حق ورود به خاک آمریکا را ندارند شده است».
 
* جایزه بهترین مستند کوتاه به کارگردان غایب سوریه ای رسید و مانند فرهادی نامه اش در مراسم خوانده شد. 

خالد خطیب مانند اصغر فرهادی شامل قانون دونالد ترامپ برای منع ورود به آمریکا شده بود.
 
* جیمی کیمل از عدم واکنش ترامپ در توییتر نسبت به اتفاقات مراسم اسکار ابراز نگرانی کرد و او را این‌گونه در توییتر منشن کرد: «بیداری؟»
 
 
* در بخشی از درگذشتگان سینما، تصاویری از مرحوم عباس کیارستمى در مراسم اسکار ٢٠١٧ پخش شد.
 
* دامین شزل در سن ۳۲ سالگی برنده جایزه بهترین کارگردان در اسکار ۲۰۱۷ شد و جوانترین کارگردانی است که تا به حال این جایزه را دریافت کرده است.
 
* در حالیکه فیلم «لالالند» به عنوان بهترین فیلم اسکار معرفی شد به فاصله چند دقیقه این رأی تغییر کرد و «مهتاب» بهترین فیلم اسکار هشتاد و نهم شد.
 
 
* جیمی کیمل مجری برنامه اسکار در انتهای مراسم از همه عذرخواهی کرد و گفت: می‌دانم گند زدم! ولی این فقط یک مراسم اهدای جایزه است. ببخشید گند زدم. از فردا می‌روم سر کار خودم و قول می‌دهم دیگر بر نگردم.
 
 
 
انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار