انتقاد فرماندار گنبدکاووس از شهرداری و شورای شهر:

معاون استاندار و فرماندار شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه تاکنون باید 14 دوربین ترافیکی در این شهر نصب می‌شد، گفت: در این حوزه از عملکرد شهرداری و شورای اسلامی شهر گلایه جدی دارم.

شهرداری و شورای شهر در نصب دوربین‌های ترافیکی کوتاهی کردند/ پاسخ‌های فعلی شهرداری قانع کننده نیست

به گزارش گلستان24، عبدالقدیر کریمی صبح امروز در جمع مدیران و مسوولان شهرستان گنبدکاووس با اشاره به جدی شدن موضوع ترافیک در سطح شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: بنده به عنوان نماینده عالی دولت و کسی که حافظ منافع و حقوق مردم هستم در موضوع ترافیک و به دلیل عدم نصب دوربین‌های ترافیکی در شهر گنبدکاووس معتقدم عملکرد شورای اسلامی شهر و شهرداری رضایت بخش نبوده است.

فرماندار گنبد

وی با بیان اینکه شهرداری و شورای اسلامی شهر گنبدکاووس با وجود تلاش‌های بسیار و عملکرد خوب در بسیاری از موضوعات در بحث ترافیک شهری کم‌کاری داشته است، خاطرنشان کرد: متاسفانه ماه‌هاست که موضوع دوربین‌های ترافیکی و مسائلی از این دست به نتیجه نرسیده است و مردم نیز حق دارند که از خادمان خود گلایه داشته باشند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات و موضوعات سیاسی و امنیتی متعاقب آن، تاکید کرد: اگر بخواهیم این موضوع را نیز در کنار بحث ترافیک قرار دهیم نصب دوربین‌های مورد نظر بسیار مهم خواهد بود که امیدواریم شهرداری با کمک سایر دستگاه‌های مسؤول در این مورد اقدام عاجلی را صورت دهد.

 

*عملکرد فعلی شهرداری و شورای اسلامی شهر زیبنده شهر گنبدکاووس نیست

کریمی با تاکید بر اینکه عملکرد فعلی شهرداری و شورای اسلامی شهر زیبنده شهر گنبدکاووس نیست، اضافه کرد: توضیحات و دلالی که امروز در جلسه بیان شد را نمی‌پذیرم و از آقای طاطار و رسانه‌ها می‌خواهم گلایه بنده را به اعضای محترم شورای شهر گنبدکاووس ابلاغ کنند.

وی بر ضرورت اقدام فوری برای رفع مشکلات ترافیکی توسط شهرداری و با همکاری پلیس راهور و سایر دستگاه‌ها تاکید کرد و گفت: هر چه سریع‌تر و در یک ضرب‌الاجل معین همکاران ما در شهرداری و شورای شهر موضوع نصب دوربین‌های ترافیکی را به پایان برسانند و گزارش آن را به اطلاع مردم و ما برسانند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار