شاید خیلی ها دوست دارند بدانند گزینه اولی که حسین صادقلو شهردار گرگان در انتخابات آتی شورای شهر گرگان از او حمایت می کند کیست ؟

"گزینه اول" شهردار گرگان برای انتخابات شورای شهر کیست ؟ + عکس

 انتخابات شورای شهر گرگان در دوره پنجم با خط کش حسین صادقلو شهردار گرگان به دو دسته حامیان و مخالفین وی تقسیم بندی شده است .

در این بین گفته می شود به دلیل محبوبیت مردمی شهردار و انجام چندین کار ظاهری و پوپولیستی در سطح شهر لیست مورد حمایت وی رای خواهد آورد .

اما این لیست دست کیست و چه افرادی را شامل می شوند ؟

در هفته های گذشته گمانه ز نی های زیادی صورت گرفته و نام افرادی چون ناصر گرزین ، فائزه عبداللهی ، علی اصغر یوسفی و حسین ربیعی در لیست حامیان دیده شد .

همچنین برای جلب نظر جرجانی فعلا او را هم در لیست قرار داده اند اما تجربه دو طرف نشان می دهد که هیچکدام به یکدیگر اعتماد ندارند .

به گزارش گلستان24، در این بین البته نام افرادی چون حمیدرضا آقا ملایی هم در لیست حامیان شهردار برده شد .

اما گزینه ای که شهردار گرگان در آب نمک قرار داده و فعلا لو نمی رود کسی نیست جز "علی اصغر بیانی" .

369852147

بیانی بچه آزادشهر و همشهری حسین صادقلو ، یار دوران کودکی و جوانی و قائم مقام شهردار گرگان در ابتدای شهرداری صادقلو در سال 92 ، کسی که اختیارات فراوانی در حیطه شهرداری گرگان داشته است .

علی اصغر بیانی چند هفته پیش از استانداری گلستان بازنشسته شد و این روزها حرکات زیرپوستی خود را برای حضور در انتخابات شورای شهر گرگان آماده می کند ، او کاملا مورد تایید صادقلوست و گفته می شود در صورت انتخاب توسط مردم ، اولین رئیس شورای شهر دوره پنجم خواهد بود .

انتهای پیام /

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار