نماینده ولی‌فقیه در گلستان:

نماینده ولی‌فقیه در گلستان گفت: تاکید من بر این است که تا پایان عمر این دولت، کلنگ اجرای طرح گردشگری جزیره آشوراده به زمین زده شود زیرا مشکل جزیره آشوراده حل شود چرخ اقتصادی استان به گردش در می‌آید.

تاکید دارم کلنگ آشوراده در این دولت زده شود/ دیوار دفاعی گرگان باید احیا شود

 آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی امروز در دیدار جوانان و ورزشکاران غرب استان گلستان اظهار کرد: توجه به جوانان جزء مسائل دینی ما است.

به گزارش گلستان24، وی ادامه داد: موضوع ورزش و مشکلات بیکاری و اشتغال جوانان یکی از دغدغه‌های من است و در خصوص این مسائل بارها به مسئولان سفارش کرده و موضوعات را پیگیری کرده‌ام.

نورمفیدی

نماینده‌ ولی‌فقیه در گلستان در پاسخ به درخواست یکی از جوانان شهرستان بندرترکمن درباره توسعه جزیره آشوراده گفت: موضوع توسعه جزیره آشوراده را طی 14 سال گذشته به صورت مستمر پیگیری کرده‌ام و معتقدم توسعه آشوراده باعث توسعه استان خواهد شد.

نورمفیدی بیان کرد: مشکلات بسیار زیادی در توسعه جزیره آشوراده وجود داشت و امروز این مشکلات به حداقل رسیده است و تاکید من بر این است که تا پایان عمر این دولت، کلنگ اجرای طرح گردشگری جزیره آشوراده به زمین زده شود زیرا مشکل جزیره آشوراده حل شود چرخ اقتصادی استان به گردش در می‌آید.

وی درخصوص حل مشکل اشتغال جوانان تاکید کرد: ایجاد اشتغال و رفع بیکاری با پر کردن ادارات و پشت میز نشینی حل نمی‌شود بلکه راهکار حل مشکل بیکاری رونق تولید است.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان با اشاره به سفر اخیر رئیس مجلس شورای اسلامی به گلستان و دیدار با وی، تصریح کرد: متاسفانه بیشتر بودجه کشور صرف حقوق کارمندان دولت می‌شود که این موضوع مرا رنج می‌دهد زیرا درصد بسیار کمی برای پروژه‌های عمرانی و رونق کشور هزینه خواهد شد.

نورمفیدی با اشاره به وضعیت نامناسب کشاورزی گلستان و اهمیت توجه به گردشگری و میراث فرهنگی استان، تاکید کرد: مدت‌ها است که به دنبال احیای دیوار دفاعی گرگان هستم و بارها هر مسئولی که می‌آید این موضوع را به وی تاکید می‌کنم.

وی در پایان گفت: ما در استان میراث فرهنگی و جاذبه‌های گردشگری زیادی داریم که باید به آن توجه شود و اگر به آنها توجه کنیم می‌توانیم از همین ظرفیت‌ها شغل ایجاد کنیم و بسیاری از جوانان مشغول به کار شوند.

انتهای پیام

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار