به مناسبت هفته بنیاد شهید؛

معاون فرهنگی اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان گفت: به مناسبت هفته بنیاد شهید 4 هزار نهال به یاد حدود چهار هزار شهید دوران پیروزی انقلاب اسلامی ودفاع مقدس در نقاط مختلف استان غرس می شود.

چهار هزار نهال به یاد شهدای گلستان غرس می شود

به گزارش گلستان24،​ محمدعلی طالع زاری معاون فرهنگی اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان اظهار داشت: غرس تعدادی از این نهال ها صبح امروز با حضور جمعی از بانوان شاغل در ادارات و نهادهای استان در بخش مرزی داشلی برون شهرستان گنبدکاووس آغاز شد.

به گفته وی؛ غرس این تعداد نهال همزمان با روز درختکاری آغاز و تا پایان هفته شهید (16 تا 22 اسفند) با حضور اقشار مختلف در سطح استان ادامه دارد.

سال گذشته نیز به یاد چهار هزار شهید والامقام استان گلستان در بخشی از مراتع شهرستان آق قلا، نهال غرس شد.

طالع زاری؛ برگزاری گردهمایی فرزندان شهدا، مهمانی لاله ها در 292 گلزار شهدا و دومین نکوداشت مادران و همسران شهیدان را از دیگر برنامه های شاخص بزرگداشت هفته بنیاد شهید انقلاب اسلامی در استان برشمرد.

شهدای گرانقدر استان گلستان شامل 1400 شهید از گرگان، 503 شهید از گنبدکاووس، 456 شهید از علی آباد، 313 شهید از کردکوی، 287 شهید از بندرگز، 225 شهید از آزادشهر، 202 شهید از مینودشت، 148 شهید از کلاله، 142 شهید از گالیکش، 139 شهید از گمیشان، 114 شهید از آق قلا، 112 شهید از بندرترکمن و 52 شهید از مراوه تپه هستند.

انتهای پیام / ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار