با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: امروز با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی به صورت متمرکز اردوهای راهیان نور دانشجویی در استان گلستان آغاز شد.

اعزام اردوهای راهیان نور دانشجویی استان گلستان آغاز شد

به گزارش گلستان24، علی نجفی نژاد صبح امروز در نشست صمیمی دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با دانشجویان و آیین افتتاحیه متمرکز اردوهای زیارتی راهیان نور دانشجویی استان گلستان اظهار داشت: این توفیق را داریم که امروز با حضور جانباز هشت سال دفاع مقدس و فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی به صورت متمرکز اردوهای راهیان نور دانشجویی را در استان آغاز کنیم.

وی تصریح کرد: اردوی راهیان نور دانشجویی از امروز در استان آغاز می‎شود و دانشجویان ما با حضور در این مراسم فرهنگی از نزدیک با رشادت‎ها و تلاش‎های رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس آشنا خواهند شد.

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان ادامه داد: این سفر معنوی سبب انتقال داده‎های ایثار شهادت می‎شود و کشور ما با ارتقاء زیرساخت‎های فرهنگی از این سفر معنوی با قدرت بیشتری به سوی توسعه طی خواهد کرد.

نجفی‎نژاد با بیان اینکه امروز تفاهم‎نامه همکاری با نیروی دریایی امضاء کردیم، گفت: از عمق بینش سردار دریادار سیاری که این تفاهم‎نامه را امضاء کردند، قدردانی می‎کنیم.

وی افزود: بکارگیری توانمندی‎ها سبب می‎شود که کشور ما با توان بیشتری به فعالیت خود ادامه دهد.

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان تاکید کرد: یکی از سودمندی که نیروی دریایی به دانشجویان دارد تزریق نیروی خودباوری است و وقتی تلاش‎های این نیروی دریایی را می‎بینید متوجه می‎شویم که با دانش بومی این توفیقات فراهم شده است.

نجفی‎نژاد با بیان اینکه امروز بیش از گذشته دانشجویان ما نیاز به خودباوری دارند، گفت: ما می‎توانیم با روحیه خوباوری روی پای خود ایست کنیم و به توانمندی‎های روز دنیا برسیم.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار