طی حکمی از سوی حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی ، سرهنگ عباس حیدری به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان بندرگز منصوب شد.

سرهنگ عباس حیدری فرمانده جدید انتظامی شهرستان بندرگز شد+عکس

به گزارش گلستان24، به نقل از کناره، مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی بندرگز که با حضور معاون هماهنگ کننده انتظامی گلستان ، امام جمعه ، فرماندار و جمعی از نیروهای نظامی و انتظامی و مدیران دستگاهای اجرایی برگزار شد. سرهنگ عباس حیدری به عنوان فرماندهی جدید انتظامی شهرستان بندرگز معرفی و از زحمات سرهنگ علی اکبر خرمی فرمانده پیشین انتظامی این شهرستان تقدیر به عمل آمد.

سرهنگ خرمی در سمت جدید خود فرماندهی انتظامی شهرستان کردکوی را عهده دار شد.

سرهنگ حیدری فرمانده جدید انتظامی بندرگز نیز پیش از این جانشین فرماندهی ناجا در شهرستان گرگان را عهده دار بود.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی گلستان در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار کناره با اشاره به استقرار قرارگاه و رصد های اطلاعاتی در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت : در ۱۱ ماهه سال ۹۵ کشفیات قاچاق کالا و ارز در استان ۱۰۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

سرهنگ ساوری افزود : ارزش ریالی کشفیات در سال گذشته ۷ میلیارد تومان بوده و در سال جاری این میزان به ۱۶ میلیارد تومان رسیده است.

وی گفت : تشکیل پرونده های مربوط به قاچاق کالا و ارز استان نیز در سال جاری ۳۰ در صد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

ENTEZAMI56346 1

ENTEZAMI56346 1

ENTEZAMI56346 1

ENTEZAMI56346 1

ENTEZAMI56346 1

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار