برقراری پروازهای فوق العاده در ایام نوروز؛

بر اساس آخرین شماره ماهنامه آماری شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران مربوط به عملکرد بهمن ماه 95 ، از بین 45 فرودگاه عملیاتی تحت مالکیت شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران ، فرودگاه گرگان در رده پانزدهم فرودگاههای ایران و بالاتر از فرودگاههای رشت ، ارومیه و ساری قرار گرفت .

فرودگاه گرگان در جایگاه پانزدهم عملکرد پروازی فرودگاههای کشور ایستاد

به گزارش گلستان24، بر اساس آخرین شماره ماهنامه آماری شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران مربوط به عملکرد بهمن ماه 95 ، از بین 45 فرودگاه عملیاتی تحت مالکیت شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران ، فرودگاه گرگان در رده پانزدهم فرودگاههای ایران و بالاتر از فرودگاههای رشت ، ارومیه و ساری قرار گرفت .

 در بهمن ماه امسال 300 پرواز ورودی و خروجی در فرودگاه گرگان انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ، 42 درصد رشد نشان می دهد .

در همین مدت ، فرودگاه گرگان پذیرای 25831 نفر مسافر بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 75 درصد رشد داشته است .

تعداد پرواز بهمن ماه ، نسبت به دی ماه امسال 5 درصد و تعداد مسافر 7 درصد رشد داشته است .

با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال 95 و افزایش تقاضا برای سفرهای هوایی ، اداره کل فرودگاههای استان گلستان با بکارگیری تمام توان و امکانات خود ، آماده خدمت رسانی به هم استانی های عزیز می باشد .

در همین راستا ضمن برقراری پروازهای فوق العاده در ایام نوروز در مسیرهای پرتقاضا ، اقدام به برقراری پرواز در مسیرهای جدید نموده که اخبار آن متعاقبا اعلام خواهد شد .

انتهای پیام / گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار