مدیرکل هواشناسی گلستان:

مدیرکل هواشناسی گلستان از بارش پراکنده باران طی هفته جاری در گلستان خبر داد و گفت: با وقوع مه گرفتگی در ارتفاعات گلستان احتمال کاهش دید در این مناطق پیش بینی می شود.

هوای گلستان بارانی می شود/وقوع مه گرفتگی در ارتفاعات

به گزارش گلستان24، نوربخش داداشی در رابطه با آخرین الگوهای پیش یابی هواشناسی گلستان اظهار کرد: از اواخر روز شنبه به تدریج آسمان استان گلستان ابری شده و در ارتفاعات استان شاهد بارش پراکنده باران و وزش باد خواهیم بود.

هوای گلستان

وی افزود: روز یکشنبه هم آسمان استان در بیشتر مناطق ابری تا نیمه ابری همراه با بارش پراکنده و وزش باد بوده اما به تدریج از بعد از ظهر یکشنبه شاهد کاهش ابردر آسمان استان خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی گلستان گفت: روز دوشنبه آسمان بیشتر نقاط استان صاف تا نیمه ابری بوده اما از اوایل شب به تدریج آسمان استان ابری، همراه با بارش پراکنده، وزش باد و مه آلودگی است.

داداشی اظهار کرد: روز سه‌شنبه هم آسمان گلستان ابری، همراه با بارندگی، بارش برف در ارتفاعات، وزش باد و مه آلودگی هوا پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه مه الودگی هوا موجب کاهش دید در ارتفاعات می شود، تصریح کرد: این شرایط تا روز چهارشنبه ادامه داشته اما از اواسط روز از میزان ابر کاسته می‌شود.

داداشی اظهار کرد: روز پنجشنبه هم آسمان استان صاف تا نیمه‌ابری بوده اما از بعدازظهر و شب با افزایش ابر شاهد بارش پراکنده و وزش باد خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی گلستان گفت: مراوه تپه با ۱۸ درجه سانتی گراد گرمترین شهر و گرگان با ۱۱ درجه سانتی گراد سردترین شهر استان گزارش شده است.

منبع: مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار