معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور در خصوص مرگ یک خانم جوان مسجدسلیمانی که در برخی پایگاه‌ها خبری علت آن تزریق پنی‌سیلین ذکر شده بود توضیحاتی ارائه داد.

توضیحاتی درباره مرگ زن جوان در اثر تزریق اشتباه

به گزارش گلستان24،​ دکتر مهران ورناصری در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص خبر مرگ یک دختر جوان مسجدسلیمانی که در برخی پایگاه‌های محلی علت فوت این خانم تزریق آمپول پنی‌سیلین عنوان شده بود، اظهار کرد:‌ یک خانم جوان با علائم تنفسی و سرماخوردگی روز چهارشنبه هفته گذشته و همچنین روز پنجشنبه به بیمارستان 22 بهمن مسجدسلیمان در دو نوبت مراجعه کرد.

تزریق اشتباه

وی افزود: ‌بر خلاف آن چه که در برخی خبرها ذکر شده بود، این خانم در هیچ یک از دو نوبتی که به این بیمارستان مراجعه کرده بود، پنی‌سیلین دریافت نکرد. در روز پنجشنبه این خانم در بیمارستان از حال می‌رود و پس از این‌که احیا می‌شود، به حالت کما می‌رود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور ادامه داد: بیمار شبانه به بیمارستان گلستان اهواز اعزام می‌شود که همان شب (17 اسفندماه) در بیمارستان متاسفانه فوت می‌کند. اکنون در حال بررسی علت مرگ این خانم هستیم و متوفی جهت کالبدشکافی به پزشکی قانونی تحویل داده شده است تا نتایج کالبد شکافی اعلام نشود نمی‌توان نظری راجع به علت مرگ این فرد داشت.

منبع: جام جم

ارسال نظر

آخرین اخبار