مسئول حوزه علمیه امام صادق (ع) گرگان مطرح کرد:

حجت الاسلام طاهری گفت: امروز بیش از گذشته به حضور نیروهای متدین و انقلابی در عرصه رسانه نیازمند هستیم چرا که رسانه‎های انقلابی تداوم دهنده دوران دفاع مقدس هستند.

رسانه‎های انقلابی تداوم دهنده دوران دفاع مقدس/ نقش رسانه در انتخابات

به گزارش گلستان 24، حجت الاسلام سید محسن طاهری عصر امروز در آئین ادای احترام به مقام شامخ شهدا در آخرین پنجشنبه سال 1395 که در تپه نورالشهدای ناهارخوران شهرستان گرگان اظهار داشت: امروز بیش از گذشته به حضور نیروهای متدین و انقلابی در عرصه رسانه نیازمند هستیم چرا که رسانه‎های انقلابی تداوم دهنده دوران دفاع مقدس هستند.

اصحاب رسانه شهدای گمنام (7)

وی تصریح کرد:  در دوران و عصری بسیار خطرناک و حساسی قرار داریم چرا که دشمنان اسلام با ابزارهای رسانه‎ای به جنگ ما آمدند و نقش رسانه در این زمینه بسیار حائز اهمیت است.

مسئول حوزه علمیه امام صادق (ع) شهرستان گرگان با بیان اینکه رسانه‌ها نباید جناحی عمل کنند، افزود: روش‌هایی که امروز در مسئله تبلیغات و رسانه وجود دارد عمدتا شیوه و سبک‎های غربی است.

اصحاب رسانه شهدای گمنام (6)

طاهری یادآور شد: بیان برخی خبرها منجر به تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی می‎شود و ارزش‎های انقلاب را زیر سوال می‎برد و رسالت اصحاب رسانه در تقویت آرمان‎های انقلاب اسلامی و ارزش‎ها نباید نادیده گرفته شود.

وی با بیان اینکه رسانه‎ها معیارهای خود را باید با اسلام تراز کنند، افزود: نقش رسانه در انتخابات بسیار پررنگ و حساس است.

مسئول حوزه علمیه امام صادق (ع) شهرستان گرگان با بیان اینکه دو انتخابات مهم در اردیبهشت‌ماه سال 1396 را در پیش داریم، افزود: 2 انتخابات بزرگی را در پیش‌رو داریم و همه باید در این انتخابات حضور چشمگیر و گسترده‌ای داشته باشیم.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار