بنظر می رسد تیم فعال رسانه ای فتنه در گلستان از یک مرکزي فراتر از استان که چند استاد بازنشسته سیاست را شامل می شود هدایت می شوند و در داخل استان هم دستور دارند با هر نكته ای که علیه شخصیت های مورد نظر آنان مطرح می شود در مقام پاسخگویی بر آیند

تیم فعال رسانه ای فتنه در گلستان

به گزارش گلستان 24،  همایش اصولگرایان استان گلستان که با حضور حجت الاسلام و المسلمين تقوی رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه سراسر کشور در گرگان برگزار شد همچنان خبرساز است .

بعد از حواشی پایانی نشست اصولگرایان با حجت الاسلام تقوی ، گويا وی در جمعي اعلام کرده بوده که پیش بینی چنین عکس العملی را داشته است و این امر نشان می دهد که شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور و سایر مراجع نظارتی چندان هم از اخبار درون استان بی اطلاع نیستند .

در همین رابطه جامعه اساتید حوزه علمیه استان گلستان بیانیه مهمی در خصوص وقابع اخیر منتشر کرد که در وب سایت اینترنتی حوزه علمیه امام صادق (ع) گرگان آمده  و در آن به تفسیر آنچه رخ داد ، پرداخته شده است .

در یکی از فرازهای این بیانیه به تیم رسانه ای فتنه در گلستان اشاره شده که بعد از این ماجرا به دروغ سازی و انحراف افکار عمومی جامعه برای فرار از پاسخگویی به واقعیات پرداخته اند .

اما این تیم رسانه ای فتنه چه کسانی بوده و حول چه محوری کار می کنند ، دستور از کجا می گیرند و دغدغه اصلی آنان چیست ؟ شاید پاسخ به این سوالات بتواند روشن کننده افکار عمومی استان گلستان باشد .

اولین اقدام تیم رسانه ای فتنه در قضیه اخیر مانند همیشه متهم کردن سایت گلستان ما به دروغ پردازی ، بزرگنمایی و حمایت از جریان خاص در استان بود ، در حالی که این سایت رسالت اصلی خود که همانا بیان آنچه روی داده بود را مطابق معمول انجام داد .

دومین اقدام این تیم رسانه ای استفاده از چند تحصیلکرده حوزه سیاست و آلوده کردن نهاد مقدس قلم به سالوسی و چاپلوسی بود که نه تنها دفاع خوبی نشد بلکه با این استدالال های ضعیف جایگاه نماینده رهبری در گلستان را دچار خدشه هم نمودند كه چرا بايد اينها از يك روحاني برجسته اين گونه دفاع كنند .

بنظر می رسد تیم فعال رسانه ای فتنه در گلستان از یک مرکزي در فراتر از استان که چند استاد بازنشسته سیاست را شامل می شود هدایت می شوند و در داخل استان هم دستور دارند با هر نكته ای که علیه شخصیت های مورد نظر آنان مطرح می شود در مقام پاسخگویی بر آیند و در شبكه هاي اجتماعي گوناگون و ساير رسانه هاي در اختيار به مواجهه بپردازند .

اعتقاد آنها بر این است که شخصیت هایی که آنان قبول دارند عاری از انتقاد و مبری از هر گونه خطا و اشتباه هستند و به هیچ وجه نباید نقد شوند و آنانی که نقد می کنند افراطی ، خودسر ، کم سواد و تازه به دوران رسیده و اخيرا هم بي عقل هستند.

حرکت این عده معلوم الحال رسانه ای در جریان اخیر رسیدگی به پرونده رحیمی مشخص شد و در حالی که ملت شادمان از رسیدگی به پرونده یکی از بزرگترین متهمان مالی سالهای اخیر بودند و از اینکه یک مقام عالی محاکمه می شد ابراز خرسندی می کردند اما این تیم فعال رسانه ای متمایل به فتنه باسیاسی کردن قضیه و ربط دادن آن به احمدی نژاد و دولت نهم و دهم و نمایندگان مجلس ، نفس قضیه مبارزه با فساد را زیر سوال برد .

اگرچه در همين ايام پرونده بسيار مهم تر و قطورتري از مهدي هاشمي در حال رسيدگي در دستگاه قضايي است و مجموعه اي از اتهامات مالي ، سياسي و ... در پرونده اش وجود دارد ، ولي اين رسانه ها يك خط هم در خصوص آن در مجموع رسانه هاي خود منتشر نكردند .

در سال 88 هم وقتی مردم در آستانه یک پیروزی بزرگ و خوشحالی ناشی از برگزاري یک انتخابات بي نظير و دشمن کش بودند اما این عده به سهم خود این پیروزی را به کام مردم و مقام معظم رهبری زهر کردند .

در کل سیاه نمایی از وضع درونی جریان انقلاب اسلامی و غیر عقلانی و افراطی معرفی کردن بچه های انقلاب در کنار شانتاژهای رنگارنگ رسانه ای از محورهای اصلی این تیم رسانه ای فتنه در استان می باشد .

در واقع این سیاسیون رسانه ای متمایل به فتنه این دستورات را همواره در سرلوحه کاری خود دارند و در قضیه اخیر هم بهتر بود بجای فرافکنی ، کمی هم به ریشه های  حواشی همایش اصولگرایان می پرداختند که چه شده است كه امروز این مباحث مطرح می شود .

این افرادی که در این رسانه های متمایل به فتنه قلمفرسایی می کنند سال 88 در اوج کوران فتنه ، که شعار " مرگ بر اصل ولایت فقیه " داده شد ، کجا بودند ؟ زمانی که عکس امام فقید را پاره کردند کجا بودند ؟ زمانی که خیمه اباعبدالله الحسین را به آتش کشیدند کجا بودند ؟ وقتی که مسجد لولاگر و اموال عمومی بیت المال را به آتش کشیدند کجا بودند ؟ و الان که همه چیز در فضای آرامش است و دولت تدبیر و امید روی کار آمده ، دم از ولایت می زنند و خود را پشت سر رهبری قلمداد می کنند.

از طرفی این نوعي کج اندیشی است که فقط عنوان شود جمع محدودی این نظرات را بیان کردند . چه اینکه امروز مدیران ارزشی و مردم انقلابی استان و حتی کشور این مطالبه را دارند که بالاخره بعد از 5 سال و عليرغم تاكيدات صريح و شفاف رهبر معظم انقلاب در زمينه خط قرمز بودن فتنه 88 و لزوم مرزبندي با انان ، آیا در مقابل فتنه گران موضعی گرفته خواهد شد یا نه و این مرزبندی اصلا وجود دارد یا خير و اگر وجود دارد چه وقت شکل جدی و نمايان بخود خواهد گرفت ؟

به هر حال تیم رسانه ای متمایل به فتنه در شبكه هاي اجتماعي ، مكتوب و مجازي ؛ واقعیتی است که اگر چه در استان گلستان سازمان یافته و هدفمند عمل نمی کند اما در بحران های اجتماعی نظیر همایش اصولگرایان می تواند بستری برای فرافکنی و تحریف خاطرات و رویداهای انقلاب باشد و در جهت منافع شخصی و حزبی قرار بگیرد که این برای تاریخ انقلاب اسلامی یک سم مهلک به شمار می رود که قلم های مسموم و آلوده در جهت نفس اماره قرار بگیرد .

اميد است كه همه اصحاب رسانه با توجه همه جانبه به مسائل اساسي كشور و انقلاب اسلامي و دقت در مناسبات بين المللي ، ملي و استاني مطابق اصول حرفه اي عمل كنند و شعارهاي رنگارنگ " آزادي بيان " ، " تحمل مخالف " ، " مطبوعات ركن چهارم دموكراسي " ، " زنده باد مخالف من " ، " آزادي انديشه " و ... را جامعه بپوشانند ./گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار