به دعوت جبهه مردمی انقلاب اسلامی استان گلستان

رستم قاسمی وزیر نفت دولت دهم و فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) برای سخنرانی در جمع اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب استان گلستان به گرگان خواهد آمد.

وزیر نفت دولت دهم امروز در گرگان سخنرانی می‎کند

به گزارش گلستان24، رستم قاسمی وزیر نفت دولت دهم و فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم‎الانبیاء (ص) که هم اکنون یکی از گزینه‎های لیست اولیه جبهه مردمی نیروهای انقلاب برای کاندیداتوری در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است عصر امروز برای حضور در جمع اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب استان گلستان به گرگان سفر کرده در جمع این اعضا سخنرانی خواهد کرد.

رستم قاسمی

بنا بر برنامه‎ریزی‎های اعلام شده همه افرادی که در لیست اولیه انتخاب شده توسط مجمع عمومی اول این جبهه باشند می‎توانند برای ارائه برنامه‎ها و تحلیل‎های خود به اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب در استان‎ها در جمع آنها حاضر شده و به سوالات آنها پاسخ دهند.

پیش از این نیز نمایندگانی از سوی تنی چند از افراد حاضر در لیست اولیه جبهه مردمی انقلاب اسلامی به استان گلستان سفر کرده و به ارائه برنامه و تحلیل‎های خود پرداخته بودند.

گفتنی است جبهه مردمی نیروهای انقلاب در مجمع عمومی اول خود که با حضور بالغ بر 3 هزار نفر از نمایندگان مردمی در مجتمع شهر آفتاب تهران برگزار شد از میان 24 کاندیدای مطرح شده 14 نفر را به عنوان لیست اولیه انتخاب کرده‎اند که در مجمع عمومی دوم در 17 فروردین این تعداد توسط مجمع عمومی و رای مردمی به پنج نفر کاهش پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار