جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان:

جانشین فرماندهی سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه فتنه‎گران برای جولان ضد انقلاب بسترسازی کردند یادآور شد: هر فردی با امام خمینی(ره) و انقلاب مشکل داشت با فتنه‎گران وارد میدان شد و این فتنه‎گران صف خود را با ضد انقلاب‎ها و وهابیان جدا نکردند.

فتنه‎گران برای جولان ضد انقلاب بسترسازی کردند

به گزارش گلستان24، حسین کریمی‎اول ظهر امروز در همایش میثاق با ولایت که در راستای گرامیداشت روز 9 دی با حضور بانوان بسیجی استان گلستان برگزار شد اظهار داشت: در دوران هشت سال دفاع مقدس رزمندگان ما ید واحد بودند و گوششان به فرمان امام خمینی(ره) بود و مادران فرزندان خود را برای دفاع از انقلاب به جنگ فرستادن و این امر منجر به پیروزی ما شد.

وی با بیان اینکه افرادی که از درون بر علیه آرمان‎ها و ارزش‎ها اقدامی می‎کنند بسیار خطرناک است، افزود: اسرائیلی‎ها افرادی که در سال 88 بر علیه نظام و انقلاب اقدام کردند را سرمایه‎های خود می‎دانستند و هنوز که هنوزه یک نفر از فتنه‎گران این حرف را محکوم نکرده است.

جانشین فرماندهی سپاه نینوا استان گلستان ادامه داد: باید اندیشید چه اتفاقی افتاد که منجر به فتنه سال 88 شد، معمولا در انتخابات یکی پیروز می‎شود و یکی شکست می‎خورند اما فتنه‎گران و دشمنان انقلاب، انتخابات سال  88 را از قبل طراحی کرده بودند.

کریمی‎اول به نحوه شمارش آرا اشاره کرد و افزود: وقتی آراء جمع آوری می‎شود 10 تا 15 نفر از اعضاء برای شمارش آرا وجود دارد و نمایندگان کاندیداها نیز به این امر نظارت دارند و تک تک آراء را می شمارند و فتنه‎گران می‎دانستند که تقلبی در کار نیست.

وی با بیان اینکه فتنه‎گران در مصاحبه‎های خود می‎گفتند که اگر نام فتنه‌گران از صندوق بیرون نیاید تخلف شده، اظهار داشت: با این نگاه یک پروژه طراحی شده بر علیه انقلاب اسلامی و جایگاه ولایت طراحی می‎کنند.

جانشین فرماندهی سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه بی‎توجهی به نظرات مقام معظم رهبری یکی از حرکت‎های فتنه‎گران بود، افزود: مقام معظم رهبری فرموند که اعتراضات شما راه قانونی دارد و کاملا در مقابل نظر مقام معظم رهبری ایستادند و پس از این بیانات، یکی از سران فتنه گفت ما در کف خیابان حقمان را می‎گیریم.

کریمی‎اول با بیان اینکه لوث کردن نماد سبز یکی دیگر از موضوعاتی بود که فتنه‎گران پرداختند، گفت: رنگ سبز یکی از نماد ائمه ما است و ببینید چه افرادی و با چه چهره‎های از رنگ سبز به عنوان نماد انتخاباتی استفاده کرده بودند.

جانشین فرماندهی سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه کمترین مجازات فتنه‎گران اعدام است، یادآور شد: نظام به فتنه‎گران خیلی لطف کرده است.

کریمی‎اول به حمله به حوزه‎های عمومی، پایگاه‎های بسیج و اموال عمومی توسط فتنه‎گران اشاره کرد و گفت: در طی فتنه شهر تهران را فتنه‎گران به آشوب کشیدند.

وی با بیان اینکه فتنه‎گران برای جولان ضد انقلاب بسترسازی کردند، یادآور شد: هر فردی با امام خمینی(ره) و انقلاب مشکل داشت با فتنه‎گران وارد میدان شد و این فتنه‎گران صف خود را با ضد انقلاب‎ها و وهابیان جدا نکردند.

جانشین فرماندهی سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه فتنه‎گران اصل ولایت فقیه که یکی از اصول اساسی انقلاب اسلامی است را مورد هدف قرار دادند، گفت: فتنه‎گران دم از حرف امام(ره) و حرکت امام می‎زنند اما اگر زندگی امام را بررسی کنید می‎بینید که امام(ره) به یکی از اصولی که بسیار تاکید داشت ولایت فقیه بود چرا که اگر این اصل را از انقلاب اسلامی بگیریم دیگر انقلاب اسلامی مفهوم پیدا نمی‎کند.

جانشین فرماندهی سپاه نینوا استان گلستان افزود: انقلاب اسلامی مسیرش را ادامه می‎دهد و این انقلاب تا زمانی که ما مطیع امر ولایت هستیم و دل‎های شیفته شهادت در دل این جوانان کشور موج می‎زند علی‎رغم خیانت فتنه‎گران این مسیر تدام دارد.

کریمی‎اول اظهار داشت: کسانی که در یک سخنرانی نیم ساعت 10 بار نام امام خمینی(ره) را می‎برند اما حاضر نیستند یک بار نام فتنه را استفاده کنند به خود بیایند و بدانند فرزندان این ملت، فرزندان امام خمینی(ره) و خامنه‎ای تا آخرین نفس از جایگاه ولایت کوتاه نخواهند آمد و چهره این منافقان را رسوا خواهند کرد.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار