فرمانده سپاه ناحیه گرگان عنوان کرد:

مهاجر با اشاره به اینکه دشمن از طریق جنگ نرم اعتقادات جامعه اسلامی به خصوص نسل جوان را مورد هدف قرار داده است، اظهار کرد: راهیان نور نسخه شفابخش و بزرگترین عملیات فرهنگی در برابر هجمه‎های دشمنان است.

اعزام 295نفر از خواهران بسیجی از گرگان به راهیان نور/ راهیان نور نسخه شفابخش در برابر هجمه‎های دشمنان است

به گزارش گلستان24، سید علی مهاجر فرمانده سپاه ناحیه گرگان صبح امروز در مراسم اعزام کاروان راهیان نور خواهران بسیجی شهرستان گرگان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اظهار داشت: تاکنون در چهار مرحله 945 نفر از خواهران و برادران به اردوهای راهیان نور رفتند و امروز 295 نفر از خواهران بسیجی به مهمانی شهدا دعوت شدند.

وی با اشاره به اینکه اعزام زائران راهیان نور در چهار مرحله انجام شد، تصریح کرد: امروز چهارمین و آخرین مرحله اعزام زائران به کربلای ایران است در این مرحله 295 نفر از خواهران بسیجی مهمان شهدا می‎شوند.

* 945 زائر در 4 مرحله از گرگان به کربلای ایران اعزام شدند/ راهیان نور در جنگ نرم امروز بهترین پاتک فرهنگی است

فرمانده سپاه ناحیه گرگان با اشاره به اینکه تاکنون 945 زائر بسیجی خواهر و برادر از گرگان به اردوهای راهیان نور اعزام شدند، افزود: در راهیان نور محلات تعداد 383 نفر از خواهران و 562 زائر از برادران به مهمانی شهدا اعزام شدند.

مهاجردر خصوص محل اسکان زائران استان گلستان در کربلای ایران گفت: این زائران در قرارگاه شهید باکری مستقر می‎شوند و به مدت پنج روز در اردوهای راهیان نور از یادمان‎های مناطق عملیاتی بازدید می‎کنند.

وی مهمترین اهداف اردوهای راهیان نور را در آشنا کردن نسل جوان با فرهنگ ایثار، شهادت، ازخودگذشتگی و تزکیه نفس برشمرد و تصریح کرد: راهیان نور در جنگ نرم امروز بهترین پاتک فرهنگی است.

* راهیان نور مهمانی شهداست/ راهیان نور نسخه شفابخش در برابر هجمه‎های دشمنان است

فرمانده سپاه ناحیه گرگان از راهیان نور به عنوان مهمانی شهدا نام برد و افزود: راهیان نور در حقیقت مهمانی شهداست و شهدا برای زائران خود دعوتنامه میفرستند تا در سرزمین نور اعتقادات خودمان را تقویت کنیم و زنگارهای قلبمان را بزدائیم.

مهاجر با اشاره به اینکه دشمن از طریق جنگ نرم اعتقادات جامعه اسلامی به خصوص نسل جوان را مورد هدف قرار داده است، اظهار کرد: راهیان نور نسخه شفابخش و بزرگترین عملیات فرهنگی در برابر هجمه‎های دشمنان است.

انتهای پیام/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار