فرماندار گرگان اعلام کرد:

فرماندار گرگان ضمن مثبت ارزیابی کردن تعداد مراجعات داوطلبین شورای شهر و روستای حوزه انتخابیه گرگان، گفت: ثبت نامی های تمامی حوزه های انتخابیه گرگان به حدنصاب رسیدند.

ثبت نام تمامی حوزه های انتخابیه گرگان به حدنصاب رسید/ ثبت نام 921 نفر تا کنون

سید عباس حسینی، فرماندار گرگان در روز آخر ثبت نام داوطلبین شوراها در اتاق خبرنگاران گفت: تا این لحظه(ساعت 18:15) عصر یکشنبه ششم فروردین، 921 نفر در حوزه های انتخابیه شورای شهرستان گرگان ثبت نام کردند.

به گزارش گلستان24، وی افزود: از مجموع تعداد ثبت نامی ها 287 داوطلب در حوزه شهری(گرگان،قرق,جلین،سرخنکلاته) و 634 نفر در حوزه روستایی( روستاهای زیرمجموعه بخش های مرکزی و بهاران) ثبت نام کردند.

حسینی آمار ثبت نامی شهرها را به تفکیک 216 نفر در گرگان، 30 نفر در قرق، 25 نفر در سرخنکلاته و 16 نفر در جلین (تا این لحظه) اعلام کرد.

فرماندار گرگان ادامه داد: از مجموع ثبت نامی های دو بخش مرکزی و بهاران 420 نفر در بخش مرکزی و 214 نفر در بخش بهاران اعلام کاندیداتوری کردند.

وی ترکیب جنسیتی مجموع 920 نفر ثبت نامی را 91 نفر زن و 830 نفر مرد اعلام کرد و افزود: تعداد مردهای ثبت نام شده در شهرها 239 نفر و تعداد مردهای ثبت نامی در روستاها 591 نفر بودند.

حسینی ابراز کرد: تعداد 48 زن در شهر گرگان و 43 زن در روستاها اعلام آمادگی کردند، همچنین 239 نفر مزد در شهرها و 591 مرد نیز در روستاها داوطلب کاندیداتوری شدند.

فرماندار گرگان با بیان اینکه 29 اردیبهشت نتیجه تعیین صلاحیت ها اعلام می شود، متذکر شد: تا ساعت 22 امشب پذیرش از داوطلبین انجام می شود اما فرمانداری آمادگی دارد تا 12 شب هم پذیرش داشته باشد که این امر بستگی به باز بودن سامانه ثبت نام از سوی ستاد انتخابات کشور دارد.

حسینی در مجموع روند مراجعه و ثبت نام داوطلبین را مثبت ارزیابی کرد و گفت: نوسانات تعطیلات و روز جمعه و شرایط آب و هوایی باعث شد که بیشترین مراجعات را در دو روز پایانی داشته باشیم.

انتهای پیام/

منبع: پاسرو

ارسال نظر

آخرین اخبار