رئیس جبهه مردمی انقلاب اسلامی در گلستان:

رئیس جبهه مردمی انقلاب اسلامی در استان گلستان با اشاره به برگزاری دومین مجمع این جبهه در 17 فروردین؛ آن را تبلور وحدت جریان انقلابی دانست و تاکید کرد: روی کار آمدن گزینه انقلابی در نظام اجرایی با وحدت جمعی محقق می‎شود.

روی کار آمدن گزینه انقلابی در نظام اجرایی با وحدت جمعی محقق می‎شود/ راه‎حل رونق تولید و اشتغال در توجه به اقتصاد مقاومتی است

حجت‎الاسلام سیدعلی طاهری اظهار کرد: شکل‎گیری جبهه مردمی انقلاب اسلامی با هدف انسجام‎بخشی جریان ارزشی، انقلابی و ولایی در کشور بوده است.

حجت‎الاسلام سیدعلی طاهری

به گزارش گلستان24، وی تصریح کرد: از کسانی که در جبهه مردمی انقلاب اسلامی به عنوان چهره‎های شاخص مطرح هستند انتظار داریم تا در انسجام هر چه بیشتر نیروهای ارزشی و انقلابی به این جبهه کمک کنند، از نامزدهای ریاست‎جمهوری نیز این انتظار وجود دارد تا به سازوکار جبهه مردمی انقلاب اسلامی «جمنا» پایبند باشند.

 

* نامزدهای ریاست‎جمهوری به سازوکار جبهه مردمی انقلاب اسلامی پایبند باشند/ راهی جز وحدت نداریم

رئیس جبهه مردمی انقلاب اسلامی در استان گلستان افزود: حرکتی که جبهه مردمی آغاز کرده بسیار ارزشمند است باید کمک کرد تا این جبهه با قوت و قدرت بیشتری جلو برود، اگر می‎خواهیم در انتخابات ریاست‎جمهوری آینده به توفیق برسیم و یک گزینه انقلابی و کارآمد در نظام اجرایی قرار بگیرد هیچ راهی جز وحدت نداریم.

طاهری تاکید کرد: تفرق ما در سال 1392 باعث شد که به راحتی و با رای اندک، فردی در جایگاه ریاست‎جمهوری قرار بگیرد که در مدت نزدیک به چهار سال شاهد افزایش مشکلات اقتصادی و بیکاری در کشور باشیم اگر خواهان حل این وضعیت نابسامان در کشور هستیم، مقدمه آن پایبندی نامزدهای ریاست‎جمهوری با سازوکار جبهه مردمی انقلاب اسلامی است.

وی ابراز امیدواری کرد در دومین مجمع جبهه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی که در تهران برگزار می‎شود شاهد تبلور وحدت نیروهای انقلابی، ارزشی و ولایتمدار باشیم.

 

* دولت باید پاسخگوی مطالبات مردمی باشد

رئیس جبهه مردمی انقلاب اسلامی در استان گلستان در خصوص مهمترین اولویت فردی که قرار است مسئولیت نظام اجرایی را بر عهده بگیرد، گفت: کسی که می‎خواهد رئیس قوه مجریه شود باید متناسب با مشکلات جامعه دارای برنامه باشد، اولویت امروز کشور حل مشکلات اقتصادی است با توجه به نامگذاری سال؛ تولید و اشتغال از طریق اقتصاد مقاومتی مرتفع می‎شود.

طاهری افزود: البته نباید توقع داشت کسی که با رویکرد حل مشکلات در مسند نظام اجرایی کشور قرار می‎گیرد یک‎ماهه بتواند همه مشکلات را حل کند ولی باید روندی را در پیش بگیرد که در کوتاه‎ترین زمان پاسخگوی مطالبات مردمی باشد.  

وی پیرامون بداخلاقی‎های هواداران رقبای انتخابات و بازار داغ شایعات در آستانه انتخابات تصریح کرد: متاسفانه هر چه به زمان انتخابات نزدیک می‎شویم بداخلاقی‎های انتخابات افزایش پیدا می‎کند، برخی افراد برای اینکه به اهداف نادرست خودشان برسند از هر حربه‎ای استفاده می‎کنند و به شایعات، انواع تهمت و دروغ متوسل می‎شوند.

 

* گروه‎های سیاسی از دروغ گفتن، تهمت زدن و شایعه‎سازی پرهیز کنند

رئیس جبهه مردمی انقلاب اسلامی در استان گلستان گفت: برای اینکه شاهد انتخابات سالم باشیم همه جناح‎ها و گروه‎های سیاسی باید از دروغ گفتن، تهمت زدن و شایعه‎سازی پرهیز کنند و اخبار درست و نقد منصفانه نسبت به واقعیت‎ها داشته باشند.

طاهری با اشاره به اینکه آخرت را نباید به دنیا فروخت به همه گروه‎های سیاسی و هواداران رقبای انتخابات توصیه کرد در همه احوال خدا را ناظر بر اعمال خود بدانند و به جای تخریب به واقعیت‎ها پرداخته و برای مشارکت حداکثری مردم در صحنه انتخابات تلاش کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار