دبیر حزب موتلفه اسلامی گلستان:

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان گلستان با اشاره به عدم موفقیت دولت در تولید و اشتغال تاکید کرد: بیکاری بخشی از بی تدبیری دولت در امور اقتصادی است.

بیکاری بخشی از بی تدبیری دولت در امور اقتصادی است/ شایسته‌سالاری در دولت تدبیر به حاشیه رانده شد

به گزارش گلستان24، سیدحسن سیدی ظهر امروز در جمع مردم شهرستان گرگان اظهار کرد: وقتی مقام معظم رهبری مشکلات متعددی را بیان می‌کنند و در واقع همانطور که فرمودند خواسته‌های مردم را بیان و مطالبه می‌کنند معنایش چیست؟ دولت اگر در کنترل رشد تورم موفق بوده ولی در اشتغال و تولید موفقیتی ندارد.

وی با تشریح اینکه سالانه 500 هزار نفر به آمار بیکاران اضافه می‌شود از وضعیت تعطیلی کارگاه‌های تولیدی ابراز نارضایتی کرد و افزود: وعده‌های دولت در ابعاد اقتصادی عملیاتی نشد آقای روحانی نوید رونق اقتصادی را در سال 1395 داد اما آیا در سال اقتصادی رونق اقتصادی داشتیم.

* دولت یازدهم نتوانسته به خواسته‌های مردم پاسخ بگوید

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان گلستان افزود: آقای سیف نوید یکسان شدن تک نرخی شدن نرخ ارز را دادند اما آیا نرخ ارز تک نرخی شد، آیا دولت در مبارزه با قاچاق کالا موفق بود؟ آیا دولت توانست در جلوگیری از واردات کالاهایی که در داخل ساخته می‌شود موفق باشد؟ متاسفانه بیکاری بخشی از بی‌تدبیری دولت در امور اقتصادی است.

سیدی؛ کارنامه دولت تدبیر و امید را ناموفق خواند و گفت: دولت یازدهم متاسفانه نتوانسته به خواسته‌های مردم پاسخ بگوید.

وی با اشاره به اینکه انتخاب مسئولان بر اساس معیارهای عقلی و دینی نیست از رویکرد دولت در مصلحت‌سنجی‌های نادرست ابراز گلایه کرد و افزود: گروه‌گرایی، دخالت‌های نابجا، عدم شناخت استعدادها، عدم تحمل تذکر دلسوزان و چاپلوسی از عواملی است که شایسته‌سالاری را به حاشیه رانده است.

* جامعه گرفتار انتصابات نادرست شده است/ برخی مسئولان بقای خود را در بده بستان با نمایندگان می‌دانند

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان گلستان با بیان اینکه جامعه متاسفانه گرفتار انتصابات نادرست شده است، اظهار کرد: وقتی برخی از نمایندگان مجلس بر خلاف قانون و فرمایشات مقام معظم رهبری دخالت نابجا در مسئولیت‌ها دارند و برخی مسئولان بقای خود را در بده بستان با نمایندگان می‌دانند و برخی به دنبال خواسته‌های نفسانی فردی و گروهی هستند آیا جایی برای انسان‌های پرتلاش، متدین و قانون‌گرا باقی می‌ماند؟.

سیدی ضمن انتقاد به برخی انتخاب‌ها و انتصابات در دولت یازدهم تاکید کرد: نتیجه روابط غیر منطقی و خلاف قانون همین می‌شود که مدیران ضعیف زمام امور را در دست بگیرند که با تعالیم اسلام آشنایی ندارند لذا  توصیه آیت‌الله مکارم به دولت این است که برای استانداران کلاس اسلام‌شناسی بگذارد.

انتهای پیام/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار