رئیس جبهه مردمی انقلاب اسلامی در گلستان:

رئیس جبهه مردمی انقلاب اسلامی در استان گلستان با اشاره به اینکه گره زدن وعده‎های دولت به برجام رویکرد اشتباهی بوده است، گفت: برخی از دولتمردان چشمان خود را به روی حقایق بستند.

برخی از دولتمردان چشمان خود را به روی حقایق بستند/ پیامک‎های نوروزی رئیس‎جمهور نوعی اسراف است

 به گزارش گلستان24، حجت‎الاسلام سیدعلی طاهری امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تجربه بیش از سه سال و نیم دولت یازدهم نشان داد گره زدن وعده‎ها به برجام رویکرد اشتباهی است.

سیدعلی طاهری

وی تصریح کرد: به هیچ وجه کسانی که بیرون کشور هستند به ویژه کشورهای غربی، اروپایی و آمریکایی علاقه و اعتقادی به رشد و پیشرفت کشور ما ندارند و با تمام قوا تلاش می‎کنند جلوی پیشرفت ایران را بگیرند، اعتماد به اینها یعنی اعتماد به دشمن متاسفانه برخی از دولتمردان چشمان خود را به روی حقایق بستند و نمی‎خواهند از اعتماد باطل و اشتباه خود دست بردارند.
رئیس جبهه مردمی انقلاب اسلامی در استان گلستان در خصوص پیامک‎های نوروزی رئیس‎جمهور این اقدام را نوعی اسراف خواند و گفت: بدون تردید این ضرر به مملکت می‎زند.
طاهری با اشاره به اظهارات وزیر ارتباطات که پیامک‎های نوروزی ریاست جمهوری را رایگان دانسته است به بیان یک ضرب‎المثل پرداخت و تاکید کرد: «هیچ گربه‎ای محض رضای خدا موش نمی‎گیرد» این اپراتورها واقعا قرب‎الی‎الله پیامک‎ها را برای مردم می‎فرستند؟!! یا سودهایی از سوی دولت به آنها می‎رسد و بعدا از دولت توقعاتی خواهند داشت.
وی گفت: ارسال پیامک‎های نوروزی رئیس‎جمهور امسال قطعا رنگ و بوی تبلیغات هم دارد این برای همه آشکار شده است، رئیس‎دولت، سال‎های گذشته این پیام‎های تبریک را نیز ارسال می‎کرد اما امسال در آستانه انتخابات و برای اینکه شبهه‎ای در افکار عمومی ایجاد نشود باید از این گونه اسراف‎ها پرهیز می‎کرد.
رئیس جبهه مردمی انقلاب اسلامی در استان گلستان افزود: اگر واقعا شرکت‎های اپراتور دلشان برای مملکت سوخته چرا قیمت هزینه‎های مکالمه و پیامک را برای عموم مردم ارزان نمی‎کنند، چرا باید از جیب مردم و بیت‎المال بردارند و بعد خرج آقای رئیس‎جمهور کنند؟! این از کیسه خلیفه بخشیدن است امیدواریم اینگونه رفتارها هر چه زودتر از کشور ما حذف شود.
طاهری در خصوص ویژگی‎های فرد اصلح گفت: اگر به بیانات امام راحل و امام خامنه‎ای مراجعه کنیم کلیدواژه‎های «کارآمدی»، «تدین» و «انقلابی بودن» در فردی وجود داشته باشد قطعا می‎تواند مدیری توانمد برای حل مشکلات کشور باشد.
وی با اشاره به فعالیت جبهه مردمی انقلاب اسلامی بیان کرد: این جبهه سابقه قبلی ندارد و در حقیقت با تجربه‎ای از تصمیمات گذشته و با تلاش در راستای رفع نواقص آن حرکت‎هایی را در سطح کشور آغاز کرده است گرچه این حرکت بدون نقص نخواهد بود ولی با نیت خیری که موسسان این جبهه داشتند و اکنون تبدیل به شورای مرکزی شده امیدواریم شاهد برطرف شدن نقاط ضعف آن باشیم.
طاهری؛ اجماع و همگرایی صددرصدی دو جریان انقلابی و ارزشی در انتخابات آینده را به نفع کشور خواند و گفت: جبهه مردمی انقلاب اسلامی تاریخ مصرف ندارد و فعالیت آن محدود به انتخابات نمی‎شود و برای پیشبرد اهداف نظام مقدس انقلاب اسلامی با قوت و قدرت از حرکت بازنخواهد ایستاد.
انتهای پیام

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار