رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان از ارسال پرونده تخلف یک شرکت دولتی به اتهام گرانفروشی به ارزش سه میلیارد ریال به تعزیزات حکومتی استان خبر داد.

تخلف 3 میلیاردی یک شرکت دولتی در گلستان

"علی اصغر اصغری" رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان در خصوص این خبر گفت: براساس  شکایت کتبی یکی از واحد های صنعتی استان از ارائه خدمت توسط یکی از شرکت های دولتی مبنی بر گرانفروشی و دریافت مبلغ مازاد بر نرخ مصوب، بررسی این پرونده در دستور کار  بازرسان این سازمان قرار گرفت.

تخلف 3 میلیاردی

به گزارش گلستان24، وی افزود: پس از بررسیهای بعمل آمده در راستای ضوابط ابلاغی شورای اقتصاد مشخص گردید، شرکت دولتی اشاره شده خارج از مصوبات قانونی اقدام به طلب مبالغی خارج از موازین تعریف شده نموده است که این امر بر اساس قانون تعزیرات حکومتی، تخلف محسوب و بمنظور اعمال قانون به اداره کل تعزیرات حکومتی استان معرفی گردید.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان تصریح کرد: ارزش پرونده تخلف تنظیمی بر اساس محاسبات قانونی معادل سه میلیارد ریال بوده است.

این مقام مسئول در ادامه خاطر نشان کرد: حوزه نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت استان در سه بخش واحد های دولتی و خصوصی و تعاونی برابر قانون تعزیرات حکومتی و قانون نظام صنفی  صالح به پیگیری تخلفات احتمال بوده و در سال جاری سعی خواهد شد با تقویت این نظارت ها از بروز تخلفات احتمالی با همکاری بنگاههای اقتصادی پیشگیری بعمل آید.

"اصغری" از شهروندان گلستانی درخواست کرد تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف احتمالی  مورد را سریعا از طریق سامانه 124 به این سازمان  اطلاع دهند تا سریعاً مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/

منبع: کاسب امین

ارسال نظر

آخرین اخبار